jak usunąć zapach z ubrania?:(

1. Data: 2007-07-27 11:47:52

Temat: jak usunąć zapach z ubrania?:(
Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam cudnej urody komplecik bielizny, ale tak strasznie (od nowości,
rzecz jasna) cuchnie jakimiś perfumami czy innym barwnikiem, że nie da się
go nosić... Prałam go już 5 razy (ręcznie, bo farbuje jak diabeł), zapach
nie ruszył się i nadal straszy. To nie mój wymysł, bo nawet mamie
podrzuciłam tę bieliznę żeby sama spróbowała uprać i też nie daje rady. Co
ja mam z tym zrobić? Reklamować bym nie chciała, bo długo szukałam takiego
kompletu, ten lezy na mnie idealnie... Zresztą reklamować po pięciu
praniach?:/ Może znacie jakieś domowe psosoby na usuwanie przykrych zapachów
z ubrań?:(
Dzięki

2. Data: 2007-07-27 11:55:10

Temat: Re: jak usunąć zapach z ubrania?:(
Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kama" wrote in message news:f8cm17$c94$1@news.onet.pl...
> [...]
> kompletu, ten lezy na mnie idealnie... Zresztą reklamować po pięciu
> praniach?:/ Może znacie jakieś domowe psosoby na usuwanie przykrych

Spóbuj po praniu wypłukać w zimnej wodzie z octem, raz że to pomaga na
farbujące tkaniny, a dwa może pomoże usunąć nieprzyjemny zapach. Inną metodą
jest powiesić na balkonie i czekać, aż się wywietrzy... ale to chyba, jak
już wszystko zawiedzie...

Bożenka :)
słoneczna miodzio dziewczyna

3. Data: 2007-07-27 12:33:18

Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
metodą
> jest powiesić na balkonie i czekać, aż się wywietrzy... ale to chyba, jak

Dzięki, spróbuę z octem.
Ale na balkonie nie da rady - już raz powiesiłam i nie dało się wyjść na
balkon, a przy otwartych oknach to i w domu nie można było wytrzymać... Ten
zapach jest tak koszmarny, że aż brak mi słów:(

4. Data: 2007-07-27 13:33:52

Od: ARKÓDIÓSZ <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kama pisze:

> [...]
> balkon, a przy otwartych oknach to i w domu nie można było wytrzymać... Ten
> zapach jest tak koszmarny, że aż brak mi słów:(

ja bym na to nasrał

5. Data: 2007-07-27 16:03:09

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kama" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> balkon, a przy otwartych oknach to i w domu nie można było wytrzymać... Ten
> zapach jest tak koszmarny, że aż brak mi słów:(

Ja bym się bała nosić tę bielizną. Może to jakiś szkodliwy środek chemiczny - w
każdym razie, to nie jest normalne, że ubranie wydziela taki zapach.

--
Lesława Jaworowska
www.zdrowa-dusza.com

6. Data: 2007-07-27 18:10:13

Od: "ktosiu" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja bym nie kupiła śmierdzącej bielizny
fuuuuuuuu...
pozdr :)

7. Data: 2007-07-27 18:14:27

Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ktosiu" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> a ja bym nie kupiła śmierdzącej bielizny
> fuuuuuuuu...
> pozdr :)

Ty myślisz, że ja to czułam w sklepie? tam wszystko mocno pachniało...
Bo ten zapach to nie jest jakiś smród, tylko bardzo, bardzo mocne perfumy.
Do głowy by mi nie przyszło, że zapach może się nei sprać:/

8. Data: 2007-07-27 21:09:09

Od: "ktosiu" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty myślisz, że ja to czułam w sklepie? tam wszystko mocno pachniało...
> Bo ten zapach to nie jest jakiś smród, tylko bardzo, bardzo mocne perfumy.
> Do głowy by mi nie przyszło, że zapach może się nei sprać:/

w sklepach stosują różne aromaty=wabiki klienta
np w sklepach z pieczywem stosują zapach pieczonego chleba
a nigdy tam nie piekli chleba bo jest to zwykły sklep z pieczywem
a nie piekarnia...

dziwne, że materiał tak "pachnie"
może to jakaś chemia, skoro po kilku praniach nie chce Ci zejść?
hmm...a próbowałaś wietrzyć na balkonie?
powodzenia w likwidacji tego dziwnego zapachu :)
pozdr

9. Data: 2007-08-18 22:25:22

Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.precz> szukaj wiadomości tego autora

> może to jakaś chemia, skoro po kilku praniach nie chce Ci zejść?
> hmm...a próbowałaś wietrzyć na balkonie?
> powodzenia w likwidacji tego dziwnego zapachu :)

mam podobnie z dżinsami, zapach jest jakby atramentowy, mocny, śmierdzi na
kilometr. NIC i NIKT go nie umie sprać. wietrzenie nic nie dało. Trudno, już
teraz wiem czemu były po przecenie.
niestety, nie zejdzie, albo się przyzwyczaisz albo poddasz i wyrzucisz.

Nusia

nietłusty i lekki krem do rąk
Studio Zdrowia i Urody Katowice
suknia ślubna Pronovias