jak uszczelnić zlewozmywak

1. Data: 2016-10-12 23:33:23

Temat: jak uszczelnić zlewozmywak
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu (około dwóch lat)zamontowano w kuchni zlewozmywak
wpuszczany w blat szafki kuchennej.
Od jakiegoś czasu walczę z niemiłym zapachem.
Myślałam, że dochodzi on z odpływów wody i tam skierowałam działania.
Ale nie to.
Podejrzewam, że bakterie gnilne powstały na styku blatu i zlewozmywaka.

Czy jest jakiś środek chemiczny do zlikwidowania tych bakterii.

Najlepszy byłby zlewozmywak nakładany na całą powierzchnie szafki, ale
nie jest to możliwe, bez większych zmian, z powodu słupka z płytek,
który opiera się na róg szafki.

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2016-10-13 20:29:43

Temat: Re: jak uszczelnić zlewozmywak
Od: Olo <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-12 o 23:33, Krycha pisze:
> [...]
>
> Najlepszy byłby zlewozmywak nakładany na całą powierzchnie szafki, ale
> nie jest to możliwe, bez większych zmian, z powodu słupka z płytek,

Standardowo wpuszczane zlewozmywaki mają jako osprzęt instalacyjny
gumową uszczelkę wokół krawędzi. Jeśli tego nie masz to połączenie
szafki i zlewozmywaka uszczelnia się silikonem sanitarnym.
Jak wyschnie, przestanie szafka gnić i zniknie nieprzyjemny zapach.
Choć moim zdaniem nie tam występuje problem.

Olo

3. Data: 2016-10-13 21:37:33

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.10.2016 o 20:29, Olo pisze:

> [...]
> Jak wyschnie, przestanie szafka gnić i zniknie nieprzyjemny zapach.
> Choć moim zdaniem nie tam występuje problem.

Skoro nie ścierka czy gąbka do mycia, nie z kolanka odpływu
i nie jest to zapach kanalizacji, tylko taki jak stara ścierka.
To co?

Przyjrzałam się dziś zlewozmywakowi na działce.
Też wpuszczany, jeszcze z dawnych lat, żeliwny emaliowany.
Szpara większa niż w domu i nic niepokojącego nie czuć.

Zdawało mi się, że ten kto to montował uszczelnił silikonem, ale może
niezbyt dokładnie.

Przyjdzie mi to rozebrać i sprawdzić :-(

Krycha.

4. Data: 2016-10-13 21:46:25

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-13 o 21:37, Krycha pisze:

> [...]
> niezbyt dokładnie.
>
> Przyjdzie mi to rozebrać i sprawdzić :-(

Zmywarki nie masz przypadkiem podłączonej do tego syfonu?

Pozdrawiam,
MW

5. Data: 2016-10-14 13:44:40

Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdawało mi się, że ten kto to montował uszczelnił silikonem, ale może
> niezbyt dokładnie.

Gdyby tak było to blat już dawno by napuchł

6. Data: 2016-10-14 21:46:10

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.10.2016 o 21:46, wolim pisze:

> Zmywarki nie masz przypadkiem podłączonej do tego syfonu?
>
> Pozdrawiam,
> MW

Nie posiadam zmywarki.

Krycha.

7. Data: 2016-10-18 12:03:18

Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-14 o 13:44, tomek pisze:

> Gdyby tak było to blat już dawno by napuchł

Niekoniecznie, krawędź mogła zostać zaimpregnowana.

Nowego Prezesa PiS
[ ISM ] A First Course in String Theory, 2004, by Barton Zwiebach
Jaka żywica epoksydowa?
[ ISM ] Fundamentals of Hydraulic Engineering Systems 4th E by Houghtalen,Akan,Hwang
ile kwh zuzywacie miesiecznie