jak wybrać studia???

1. Data: 2003-10-23 12:23:42

Temat: jak wybrać studia???
Od: "Anja" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej , mam pewien problem - zdaje w 2004 mature i chcialabym dalej
kontynuowac nauke , nie mam niesttey pojecia jakie studia wybrac- ucze sie w
LO w klasie nie profilowanej...
Wylaczajac sympatie w kierunku literatury,historii i biologii oraz
godzinnych ''pogaduch'' chyba nie posiadam szczegolnych uzdolnien.
Jakie studia powinnam wybrac- czy potrzebne sa jakies testy?

1. Data: 2003-10-23 20:39:33

Temat: Re: jak wybrać studia???
Od: "iUSTINE" <o...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anja" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> godzinnych ''pogaduch'' chyba nie posiadam szczegolnych uzdolnien.
> Jakie studia powinnam wybrac- czy potrzebne sa jakies testy?

jeśli chcesz sprecyzować własne zainteresowania, preferencje zawodowe,
nauczyć się pewnych strategii analizy własnej sytuacji to może skorzystaj
z usług doradcy zawodowego - zaczerpnij o tym informacji np. w urzędzie
pracy

1. Data: 2003-10-24 11:40:26

Od: "Adam Pietrzak" <a...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Anju,

Jeśli interesujesz się literaturą, historią i biologią, to zapytaj sama
siebie, którą z tych trzech dziedzin interesujesz się najbardziej.
Wtedy już tylko wybierzesz:
albo filologia polska,
albo historia
albo biologia

Kieruj się tylko swoimi zainteresowaniami.
Pozdrawiam
Adam

Narodowy Test Inteligencji - wersja offline
Re: pytanie do Alberta Jahera oraz innych grupowiczów
pls o diagnoz
moc dyskryminacyjna pozycji testowych
inteligentnie glupie teksty