jak wydajecie?

1. Data: 2005-06-27 17:56:08

Temat: jak wydajecie?
Od: "news.mm.pl" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Mam pytanko. czy mozna zamienic np. zamiast asentry (pakowana po 28 tabl)
dac stimuloton (pakowany po 30 szt.)! Czy te dwie tabl trzeba wybic na 100
%? czy recepta bedzie zrefundowana? I jeszcze jedno- jezeli miesiac w dacie
napisany jest liczba rzymska to czy realizujecie taka recepte? dzieki.
Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2005-06-27 19:58:10

Temat: Re: jak wydajecie?
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy mozna zamienic np. zamiast asentry (pakowana po 28 tabl) dac
stimuloton (pakowany po 30 szt.)! Czy te dwie tabl trzeba wybic na 100 %?
my to ignorujemy. w takiej sytuacji zamieniamy tak, jakby nie było różnicy w
ilości tabletek.
nasze ryzyko.
natomiast rozwiązanie typu 2 tbl na 100% też jest wbrew przepisom, chociaż
NFZtowi na rekę.

> czy recepta bedzie zrefundowana?
zależy od humoru kontroli.

> jezeli miesiac w dacie napisany jest liczba rzymska to czy realizujecie
taka recepte?
realizujemy normalnie.

3. Data: 2005-06-27 20:02:29

Od: "news.mm.pl" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo Justy

4. Data: 2005-06-28 15:15:45

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> my to ignorujemy. w takiej sytuacji zamieniamy tak, jakby nie było różnicy w
własnie to jest wasze ryzyko i to bardzo spore bo działacie niezgodnie z
ustwawą i pierwsza kontrola karze oddać za te leki refundacje

> natomiast rozwiązanie typu 2 tbl na 100% też jest wbrew przepisom, chociaż
> NFZtowi na rekę.

a tu jest wbrew przeisom i mimo ze nfztowi na reke to tez moga kazac
oddac refundacje

> zależy od humoru kontroli.

w tym przypadku to niezaleznie od humoru trzeba bedzie zaplacic,
kwiestia tylko szczescia zeby akurat tych recept nie ogladali

> taka recepte?
> realizujemy normalnie.

i tutaj tez sie zgodze

5. Data: 2005-06-29 06:20:12

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> własnie to jest wasze ryzyko i to bardzo spore bo działacie niezgodnie z
> ustwawą i pierwsza kontrola karze oddać za te leki refundacje
(...)

wiem to wszystko. ale odsyłając pacjentów być może stracimy więcej niż przez
kontrolę, która i tak musi coś znaleść. stali pacjenci i dobra opinia są
bardzo cenne.

6. Data: 2005-06-29 07:50:43

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kontrolę, która i tak musi coś znaleść. stali pacjenci i dobra opinia są

zgadzam sie ze czasem musimy sie godzic na straty i robimy to w celach
budowy marki apteki, ale ja wole się podkładac mniejszymi rzeczami (żeby
inpetkor cos znalazł) a po takiej zamianie jak powyzej to i tak bym
poszedł do lekarza po przepisanie recepty

ale nie mozna oficjalnie mówić ze taka zamiana jest dozwolona i zgodna z
prawem, trzeba uswiadamiac że każdy robi to na wlasne ryzyko i w celach
marketingowych i za to bedzie trzeba zaplacić

7. Data: 2005-06-29 09:36:04

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inpetkor cos znalazł) a po takiej zamianie jak powyzej to i tak bym
> poszedł do lekarza po przepisanie recepty
oczywiście- nie jest tak, że każdemu zamieniamy (raczej stałym pacjentom) i
w dodatku jeszcze z własnej inicjatywy, a nie na prośbę pacjenta; niektórym
receptom da się "pomóc", do niektórych lekarzy jest niedaleko po poprawakę,
często można znaleść odpowiednik identyczny pod względem ilości tabletek itd
zakładam, że właściciel sobie przekalkulował wszystko.

zelazo-anemia
tania apteka poszukiwana
Hurtownia
Co na zwiększenie libido?