jak wykorzystac mroz

11. Data: 2008-01-07 09:13:30

Temat: Re: jak wykorzystac mroz
Od: "Tomasz Murgrabia" <p...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@g...com> napisał w
wiadomości news:477fff61$0$26664$f69f905@mamut2.aster.pl...

> ...nie mowiac o czasie poswieconym pozniej na czyszczenie zamrazalnika z
> bursztynowej skorupy :)
Dlaczego?? Piwo nie pęknie (ja używam butelkowych) - przynajmniej w mojej
historii z 3 razy.. Natomiast jest super po puszkach z napojami gazowanymi
!!!! Polecam!!!! Piwa w puszcze nie testowałem.
Jest co skrobać.

Pozdrowienia
Tomek

12. Data: 2008-01-07 13:51:42

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-01-07 10:13, Niejaki/a Tomasz Murgrabia bedac w
stanie euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Dlaczego?? Piwo nie pęknie (ja używam butelkowych) - przynajmniej w mojej
> historii z 3 razy..

To chyba na krotko je tam wlozyles! Jeszcze nie widzialem piwa wlozonego
na dlugo do zamrazalnika zeby nie pekla butelka.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

13. Data: 2008-01-13 09:15:58

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

NA roztocza musi być niżej niż -14.
Pdr. Mariusz

Półka/ regał na książki
gaśnięcie "junkersa"
czyszczenie płyty elektrycznej- pomocy!!!
czyszczenie płyty elektrycznej- pomocy!!!
Dlaczego naczynia po zmywarce są matowe?