jak wykorzystac mroz

1. Data: 2008-01-04 19:18:15

Temat: jak wykorzystac mroz
Od: "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna :
-rozmrozić zamrażarke, umyć
-wymrozić roztocza w pluszakach, dywanach, obiciach, pościeli

jakies inne pomysły ?

2. Data: 2008-01-04 19:53:02

Temat: Re: jak wykorzystac mroz
Od: pbas <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> -wymrozić roztocza w pluszakach, dywanach, obiciach, pościeli

... i teściową ;)

Można również trzymać piwo na balkonie :)

--
Odwrócona osmoza akwarystyczna
http://www.woda.com.pl/index.php?d=katalog&k_id=56

3. Data: 2008-01-04 19:55:45

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pbas" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Można również trzymać piwo na balkonie :)
Oj nie bardzo. NIe ma nic gorszego, jak rozmrażane piwo

4. Data: 2008-01-04 20:33:37

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zbyszek <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl> wrote:
> Mozna :
> -rozmrozić zamrażarke, umyć
> -wymrozić roztocza w pluszakach, dywanach, obiciach, pościeli

Pozbyć się egzotycznych glizd z egzotycznej rośliny doniczkowej.
Sprawdzone, 100% skuteczność. Wcześniej wypróbowałem ileś środków
wydając na nie dziesiątki złotych i nic, znikały na jakiś czas
(środki tez, ale chodzi mi o glisty), a po paru tygodniach od
nowa przy podlewaniu z ziemi zaczynały wychodzić cienkie a
długachne brunatne sznureczki, co gorsza za jakiś czas im się w
doniczce ciasno robiło i jakieś pokolenie Kolumbów czy
Magellanów, taka ich glizdowata mać, się tam wykluwało i wyprawy
"w poszukiwaniu Nowej Ziemi" mi po pokoju cholera urządzać.
Za poradą jakiejś dobrej duszy w końcu poczekałem do pierwszych
nocnych przymrozków (no... trochę mniejszych jak te obecne) i
wystawiłem dracenę na balkon. Jej się nic nie stało (dracena
zniesie chyba absolutnie wszystko), a glizdom dupy wymroziło
skutecznie.

J.

PS: tak, wiem, że pisze się glista, ale glizda jakoś ładniej
wygląda :-)

5. Data: 2008-01-04 21:34:40

Od: "Mariusz Wolek" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "pbas" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Oj nie bardzo. NIe ma nic gorszego, jak rozmrażane piwo

Jest - piwo przechlodzone. Po otwarciu jest cieczą, po przelaniu do butelki
robi sie metne i pelne krysztalkow lodu. Widok jak z filmu SF. Smak - no coz
jak sie poczeka na rozmrozenie to nieciekawy a babelkow brak

MaW.

6. Data: 2008-01-04 21:45:45

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:flm0hp$ifj$1@news.lublin.pl...
> Mozna :
> -rozmrozić zamrażarke, umyć
> -wymrozić roztocza w pluszakach, dywanach, obiciach, pościeli

Proponuję wykorzystać obydwa warianty.

P.

7. Data: 2008-01-04 22:19:28

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz Wolek napisał:

> Jest - piwo przechlodzone. Po otwarciu jest cieczą, po przelaniu do
> butelki robi sie metne [...]

Zawsze przelewasz piwo do butelki przed wypiciem? :-)

MS

8. Data: 2008-01-05 19:11:42

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To może schłodzic szampana?

Tapta

9. Data: 2008-01-05 21:53:58

Od: "tygryseek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robi sie metne i pelne krysztalkow lodu. Widok jak z filmu SF. Smak - no
> coz jak sie poczeka na rozmrozenie to nieciekawy a babelkow brak

nie smaczne..kiedyś na chwilkę włożyłem piwo do zamrażalnika..chciałem mieć
szybciej zimne..
i zapomniałem..nie smaczne :D

10. Data: 2008-01-05 22:53:27

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tygryseek pisze:

> nie smaczne..kiedyś na chwilkę włożyłem piwo do zamrażalnika..chciałem mieć
> szybciej zimne..
> i zapomniałem..nie smaczne :D

...nie mowiac o czasie poswieconym pozniej na czyszczenie zamrazalnika z
bursztynowej skorupy :)

Pozdrawiam,
Wojtek

Półka/ regał na książki
gaśnięcie "junkersa"
czyszczenie płyty elektrycznej- pomocy!!!
czyszczenie płyty elektrycznej- pomocy!!!
Dlaczego naczynia po zmywarce są matowe?