jak wyremontowac drzwi wewnetrzne?

1. Data: 2001-10-10 07:43:07

Temat: jak wyremontowac drzwi wewnetrzne?
Od: "--jerry--" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie drzwi w pokoju, troche zniszczone, ale nie chce ich wyrzucac,
tylko naprawic.
Sa z jakiejs plyty drewniano-wiorowej, pomalowane na bialo. Maja troche
odpryskow i dziur po uderzeniach.

- Czym zatem uzupelnic te dziury? Czy jest jakas masa szpachlowa do takich
drzwi (biala)?
- I czym potem te drzwi pomalowac? Wiem, ze olejna odpada, bo zle to
wyglada. Zaznacze, ze starej farby nie bardzo da sie zedrzec.

Poradzcie cokolwiek w tej materii.
Dzieki!
Jarek

1. Data: 2001-10-11 05:30:48

Temat: Re: jak wyremontowac drzwi wewnetrzne?
Od: "zsw" <z...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisał zsw.

Użytkownik "--jerry--" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam takie drzwi w pokoju, troche zniszczone, ale nie chce ich wyrzucac,
> tylko naprawic.

Odp. Bardzo prosty sposob wiertarka z kolkiem szlifierskim i papier scierny
.potem kit szpachlowy do drewna ,ponowne szlifowanie tylko drobniejszym
papierem i już mamy drzwi przygotowane do malowania ,tapetowania
fornirowania.
Bez pracy nie ma efektu.

Z pozdrowieniami zsw.

Naszych mebli nie kupisz w zadnym sklepie www.zsw.com.pl

czym myc?
Drzwi zewnetrzne biale - oddam
coś na ściany
Malowanie - pokoj, lazienka
Sprzedam LUBLIN - Kuchnia elektryczna ...