jak zabezpieczyc sie przed uczuleniem?

1. Data: 2003-12-29 17:51:09

Temat: jak zabezpieczyc sie przed uczuleniem?
Od: "M. Alexander" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jestem astmatykiem uczulonym m. in. na koty, bioracym doraznie ventolin. I
klopot polega na tym, ze zostalem zaproszony na sylwestra do znajomej, ktora
ma kota. Czy jest jakis sposob aby uniknac klopotow w ten wieczor?

Pozdr.
M.

2. Data: 2003-12-29 18:16:13

Temat: Re: jak zabezpieczyc sie przed uczuleniem?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Dec 2003, M. Alexander wrote:

> Jestem astmatykiem uczulonym m. in. na koty, bioracym doraznie ventolin. I
> klopot polega na tym, ze zostalem zaproszony na sylwestra do znajomej, ktora
> ma kota. Czy jest jakis sposob aby uniknac klopotow w ten wieczor?

no dobrze a co bierzesz na stale? Czy jest to tylko astma sporadyczna
wymagajaca jedynie doraznego stosowania salbutamolu (Ventolin)?

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-12-29 18:55:39

Od: "M. Alexander" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> wrote in message
n.pl...

> no dobrze a co bierzesz na stale? Czy jest to tylko astma sporadyczna
> wymagajaca jedynie doraznego stosowania salbutamolu (Ventolin)?

Nic nie biore na stale, tylko sporadycznie Ventolin.

M.

augementin
okulistyka - woreczek lzawiowy
niedoczynnosc przysadki?
Adrenalina
Do noszącyxh soczewki kontaktowe-PYTANIE