niedoczynnosc przysadki?

1. Data: 2003-12-29 17:13:29

Temat: niedoczynnosc przysadki?
Od: "perfidia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie! Pisalam juz kiedys na grupe w zwiazku z pierwotnym brakiem
miesiaczki. Ostatnio bylam u lekarza ginekologa-endokrynologa i zrobilam
ponownie wszystkie badania.
Robione byly w 4 dniu cyklu (wywolanego tabletkami estrofemem i provera)
FSH- 0,70 mJU/ml
LH-0,15 mJU/ml,
PRL-1,30 ng/ml,
E 2 -14,60 pg/ml
TSH-1,17 mg/l,
FT-9,55 pmol/l

Z tego co wiem to FSH i LH sa grubo ponizej normy. Lekarze chcieli zostawic
mnie w szpitalu aby zrobic RTG i inne badania. Niestety mama taki problem,
ze dostalam prace i nie moge teraz polozyc sie na tydzien do szpitala. W
zwiazku z tym mam dwa pytania:
1. czy mozna te badania zrobic ambulatoryjnie i gdzie w Warszawie, a poza
tym jakie to maja byc badania i ile kosztuje ich zrobienie?
2. Czy jezeli odloze te pojscie do szpitala do kwietnia to czy to bedzie
jakies mialo konsekwencje zdrowotne ? (probuje sie juz leczyc 4 lata wiec
czy te kilka miesiecy cos zmieni?)

Poza tym lekarz cos mowil o osteoporozie- czyzby ten niedobor LH i FSH byl
tego przyczyna?

I jeszcze jedna prosba- jezeli ktos zna dobrego endokrynologa w Warszawie to
prosze o kontakt
Pozdrawiam
Perfidia

2. Data: 2003-12-29 18:13:57

Temat: Re: niedoczynnosc przysadki?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Dec 2003, perfidia wrote:

> 1. czy mozna te badania zrobic ambulatoryjnie i gdzie w Warszawie, a poza
> tym jakie to maja byc badania i ile kosztuje ich zrobienie?

w tym kraju nie bo wtedy NFZ nie zwroci im za badania
badania beda dosc drogie nie szarp sie raczej z tym prywatnie

> 2. Czy jezeli odloze te pojscie do szpitala do kwietnia to czy to bedzie
> jakies mialo konsekwencje zdrowotne ? (probuje sie juz leczyc 4 lata wiec
> czy te kilka miesiecy cos zmieni?)

generalnie lepiej nie czekac - tak mi sie wydaje, wiec przemysl decyzje
skoro znalazl sie ktos, kto jak sadze chcialby sie dokladnie Twoim
problemem zajac - doecen to :) Nie jest tak latwo to diagnozowac

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!

Adrenalina
Do noszącyxh soczewki kontaktowe-PYTANIE
morfologia krwi ?
lampa bezcieniowa
[OT] Tablica do badania wzroku