jak zafarbowac wlosy ? szamponetka czy farba ?

1. Data: 2004-10-21 05:31:23

Temat: jak zafarbowac wlosy ? szamponetka czy farba ?
Od: "BudikB" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam takie pytanie. W tamtym roku mialam zafarbowane wlosy na wesele. Moj
naturalny kolor to ciemny blond z jasnymi koncowkami :) Zafarbowalam wlasnie
na kolor koncowek czyli ogolnie mialam jasniejszy kolor. Niestety farbowanie
troche zniszczylo mi wlosy.
Zastanawiam sie teraz co zrobic z moimi odrostami poniewaz chociaz nie
wyglada to strasznie ale moj ciemny blond troche dziwnie wyglada ;)
Poradzcie mi czy moze teraz kupic sobie po prostu szamponetke ( i jak dobrac
kolor bo wiem ze roznie pozniej wychodzi) czy zdecydowac sie na farbe? Bede
to raczej robila u dobrego fryzjera ale prosze o jakas porade.

Z gory dzieki za pomoc

Magda

1. Data: 2004-10-21 08:51:25

Temat: Re: jak zafarbowac wlosy ? szamponetka czy farba ?
Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

BudikB <b...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> kolor bo wiem ze roznie pozniej wychodzi) czy zdecydowac sie na farbe? Bede
> to raczej robila u dobrego fryzjera ale prosze o jakas porade.

nie napisałaś, jaki kolor chcesz uzyskać. jeśli jaśniejszy od naturalnego, to
szamponetka nie chwyci, nie rozjaśni.

1. Data: 2004-10-21 09:47:39

Od: "BudikB" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie napisałaś, jaki kolor chcesz uzyskać. jeśli jaśniejszy od naturalnego,
> szamponetka nie chwyci, nie rozjaśni.

Szamponetka widze ze odpada bo sie dowiedzialam ze moze wyjsc rudy :)
Chce uzyskac jasny blond (normalnie mam ciemny blond). Jakie sa dobre farby
? tak zeby nie zniszczyc wlosow i zeby kolor byl ok. Na farbie nie bede
oszczedzac.

1. Data: 2004-10-21 14:42:43

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

BudikB <b...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> ? tak zeby nie zniszczyc wlosow i zeby kolor byl ok. Na farbie nie bede

podobno do rozjaśniania są dobre farby Joanny, niedrogie.

1. Data: 2004-10-21 17:02:36

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

BudikB wrote:

> Poradzcie mi czy moze teraz kupic sobie po prostu szamponetke ( i jak dobrac
> kolor bo wiem ze roznie pozniej wychodzi) czy zdecydowac sie na farbe? Bede
> to raczej robila u dobrego fryzjera ale prosze o jakas porade.

A moze zrob sobie balejaz w tym jasniejszym odcieniu ? Balejaz -
przynajmniejw moim przypadku - mniej niszczy wlosy, odrosty sa mniej
widoczne i calosc wyglada bardziej naturalnie. Kiedys rozjasnialam
regularnie wlosy na blond i po jakims czasie byly niestety w marnym
stanie, a balejaz to zupelnie inna bajka.
Jesli sie zdecydujesz to nie eksperymentuj sama z zestawami do domowego
balejazu, a po prostu wybierz sie do zaufanej fryzjerki (ja we Wroclawiu
place 50 zl za jednokolorowy balejaz - ze scieciem i modelowaniem, kazdy
kolejny kolor to 10 zl, a wiec nie jakas straszna suma)

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/magic_moments_pl.h
tml

1. Data: 2004-10-21 17:34:11

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

rany boskie , przecież joanna to największy rzeźnik:)

[wroclaw] gdzie 'Cosmetici Dora'
Fryzjer we Wrocławiu
fryzjer
che ktos z Warszawy kupic