jak zageścić mase grysikowa???

1. Data: 2003-02-19 16:23:14

Temat: jak zageścić mase grysikowa???
Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robie wlasnie placek z masa grysikową (ugotowany grysik z maslem i cukrem
utarlam), tylko ze ta masa wyszla za rzadka i jak przeloze placki to wszytko
wyplynie
Jak ja zagescic?? Pomozcie bo mam ochote na tego placka:)
Aga

1. Data: 2003-02-19 16:49:00

Temat: Re: jak zageścić mase grysikowa???
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jejku, nie zagęszczaj, samo zgęstnieje, jak wystygnie.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-02-19 17:05:01

Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jejku, nie zagęszczaj, samo zgęstnieje, jak wystygnie.
>
> pozdr
>
> cherokee

To juz bylo zimne:) ale postalo i troche zgestnialo:)
Aga

1. Data: 2003-02-19 17:27:57

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To juz bylo zimne:) ale postalo i troche zgestnialo:)
> Aga

No jak masz jescze to w garnku, to możesz trochę pogotować - jeśli
można. A jeśli nie, to poczekaj troche jeszcze, grysik powinien
napęcznieć i zgęstnieje na dobre.

pozdr

cherokee

Prowokacyjnie:)