jak zalozyc buty??? POMOZCIE

1. Data: 2003-06-12 21:02:24

Temat: jak zalozyc buty??? POMOZCIE
Od: "KIMI" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W sobote ide na wesele i niestety tydzien temu rozwalilam sobie noge.
Mianowicie na zewnetrznym srodku stopy zrobil sie pecherz (ogromny) i sam
pekl.. i chyba nie musze wpominac co sie stalo- ogromna rana. Probowalam juz
wszystkim, ale nie udalo sie zagoic do konca- wciaz jeszcze bardzo boli.
Chce isc w butach na obcasie, bo tylko one pasuja mi do sukienki, ale NIE
MOGE USTAC, bo tak mnie noga boli- czy moglybyscie cos polecic - nie wiem-
jakis plaster czy sposob.. PROSZE O POMOC!

Pozdrawiam Kaska

1. Data: 2003-06-12 21:09:29

Temat: Re: jak zalozyc buty??? POMOZCIE
Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KIMI" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam Kaska
>
> uuuu, nie wiele pewnie zdziałasz, rana raczej nie zdąży zagoić się do
soboty (niestey to już pojutrze) . Proponuję iść kupić nowe buty, takie
które będą pasowały do reszty wystroju i nie będą bardzo podrażniać rany.

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-06-12 21:12:49

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"KIMI" <k...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> MOGE USTAC, bo tak mnie noga boli- czy moglybyscie cos polecic - nie wiem-
> jakis plaster czy sposob.. PROSZE O POMOC!

Oj! wspolczuje.Najlepszy jaki znam to Compeed, dziala jak skora zastepcza,
kupisz w aptece.Zwroc uwage, bo sa rozne wielkosci, abys nie kupila zamaly,
jezeli rana ogromna.Mam przed soba pudelko 6 szt. waskich plastrow o rozm.
2,0x6,0 cm.Byc moze ktos zna lepsze, ale ten rodzaj pomogl mi natychmiast,
jak pekl mi pecherz po wedrowkach w gorach, moglam po zalozeniu dalej sie
wspinac.Zycze powodzenia
Ilona

1. Data: 2003-06-13 05:41:39

Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> MOGE USTAC, bo tak mnie noga boli- czy moglybyscie cos polecic - nie wiem-
> jakis plaster czy sposob.. PROSZE O POMOC!

Witam,
niestety bedziesz chyba zmuszona kupic nowe buciki. Ja osobicie radze kupic
letnie paseczki, teraz jest duzo promocji, niektore sa bardzo ladne i jak na
Twoja problem wygodne i przewiewne.

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-06-13 08:44:32

Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja troche nie na temat... (a moze jednak?)

Polecam Wam na roznego rodzaju otarcia, pekniete pecherze i takie tam -
Deramtol (chyba nie przekrecilam nazwy). To jest taki zolty proszek, ktory
przyspiesza gojenie...., troche wysusza rane i ladnie sie goi... Polecam! Ja
na obtarcie w gorach wlasnie to stosowalam i moglam dalej wedrowac...

pozdrawiam
Berta

1. Data: 2003-06-15 16:58:32

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam Wam na roznego rodzaju otarcia, pekniete pecherze i takie tam -
> Deramtol (chyba nie przekrecilam nazwy).

ten proszek nazywa się DERMATOL.
K.

Krem z filtrem
jakie nosic koszulki??