jak zamienic obrazek na krzyżyki?

1. Data: 2003-03-09 10:16:55

Temat: jak zamienic obrazek na krzyżyki?
Od: "monika iskrzak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry!
Pozdrawiam wszystkie "Krzyżówki".Jestem krzyżówką od kilku dobrych lat.Lubię
wyszywać krzyżykami,bo to mnie wycisza i uspakaja. Niestety z powodu braku
czasu wyszywam raczej sporadzycznie. W swojej kolekcji mam już około 30
obrazków (czy to dużo?).
Wzory znajdowałam w dostępnych na rynku gazetach z haftem krzyżykowym (Anna,
Haft krzyżykowy, Moje robótki, Susana).
Od niedawna mam dostęp do internetu ( jeszcze bardzo pietaszkuję), no i
pierwsze kroki skierowałam na strony związane z krzyżykami. Znalazłam cudowne
projekty!!!!!Oczywiście są one bez szablonów. Próbowałam przekrzyżykować je w
PCstitch 6 ale nie program ten rozmywa ostrość obrazka i przez to staje sie on
nieczytelny.
I tu moje pytanie( wręcz błaganie o pomoc):
czy jest na to jakiś ratunek i co powinnam zrobić aby obrazek po przeniesieniu
na krzyżyki był czytelny, bliski oryginału. Bardzo chciałabym wyszyć sobie
obrazki z projektów, które znalazłam.
Proszę pomóżcie!
Pozdrawiam ciepło. Życzę wiosny jak najszybciej. Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-03-09 11:00:40

Temat: Re: jak zamienic obrazek na krzyżyki?
Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję skorzystać z polskiego i łatwego programu,tu jest link:
http://www.haft.krzyzykowy.prv.pl/

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2003-03-09 13:34:54

Od: "Kaja " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bos <b...@i...pl> napisał(a):

> Proponuję skorzystać z polskiego i łatwego programu,tu jest link:
> http://www.haft.krzyzykowy.prv.pl/
>

> pozdrawiam z Krakowa

A ja go nie proponuje. Sama tez mam ten problem ale zauwazylam, ze w polskim
programie jest jeszcze gorzej. Dlaczego? Poniewaz nie dosc, ze tez rozmazuje
to jeszcze zamienia niektore kolory (sic!). Przyklad? Zrobilam w Paintcie
malutki wzorek z serduszkami. Serduszka byly czerwono-pomaranczowe a obwodka
serduszek czarna. Kiedy wprowadzilam obrazek do wyzej wymienionego programu,
czarny kolor zostal zamieniony na pomaranczowy :( I choc symulacja haftu
wygladala nawet ladnie, to nie bylo to to, co zaplanowalam. Poza tym po
uzyciu tych programow wydaje sie ze trzeba uzyc bardzo wielu kolorow nici,
podczas gdy golym okiem widze, ze na obrazku sa np. najwyzej 4. A moze cos
zle robie?? Poradzcie :)

Pozdrawiam
Kaja

1. Data: 2003-03-09 14:12:06

Od: "Iska" <m...@p...okay.pl> szukaj wiadomości tego autora

A probowalas w atrybutach obrazu ustawic tylko te cztery kolory??

Pozdrowienia
Iska

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-03-09 14:16:43

Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę Cię zasmucić, zrobiłaś niedokładnie,
ponieważ w tym programie
(jak i w innych tego typu) sama decydujesz
o ilości kolorów poprzez Opcje,
atrybuty obrazu tam wybierasz ilość kolorów
i o tym jakiej firmy bedą nici. Mozesz tez wybrać
czy schemat bedzie wtylko w kolorach, kolorach i znaczkach
lub w znaczkach czarno-białych.
Jest jeden problem, ja np. u siebie nie mogę tego wydrukować,
ale wiem, ze Mario pracuje nad tym, zeby mozna było
uzyskać wydruk.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-03-09 17:09:41

Od: "monika iskrzak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>programu,

>http://www.gazeta.pl/usenet/
>
>Bardzo dziękuje wszystkim za uwagi i podpowiedzi.
Ja już próbowałam przenieść obrazek na krzyżyki w tym polskim porogramie.I tak
jak pisze Kaja, po przeniesieniu kolory znacznie odbiegały od oryginału. Nici
też zmieniałam na wszystkie możliwe , tak by uzyskac jak najlepszy
efekt.Niestety nic to nie dało. Obrazek po przeniesieniu nie był taki jak
trzeba.
I działo się tak we wszystkich programach jakie znalazłam. Muszę przyznać, że
w tym polskim programie efekt był najlepszy z najgorszych (najbliższy tego co
chciałabym uzyskać).
Wciąż sie zastanawiam, że może to ja coś ciągle robię źle. I może jest ktoś,
kto wie co i mnie oświeci. Bardzo chciałabym wyszyć te obrazki, które
znalazłam. Królestwo za pomoc!!!!!!!!
Pozdrawiam. Monika

1. Data: 2003-03-09 17:24:51

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze, ze grupke znalazlas! :)))))))))))))))))
Wiecej informacji na priva.
Pozdrawiam - Anka

--
^ ^ # Nie mam czasu, głaszczę kota.#
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik
" "

1. Data: 2003-03-09 17:35:47

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

monika iskrzak wrote:

> Od niedawna mam dostęp do internetu ( jeszcze bardzo pietaszkuję), no i
> pierwsze kroki skierowałam na strony związane z krzyżykami. Znalazłam cudowne
> projekty!!!!!Oczywiście są one bez szablonów.

A nie prościej zapytać na grupie? Z tego, co piszesz, rozumiem, że
znalazłaś strony z obrazkami krzyżykowymi i tylko brak schematów.
Jeśli tak, to podajesz w poście adres strony z takim obrazkiem (musimy
wiedzieć, co to) i jest szansa (całkiem spora ;) , że ktoś schemat do
tego posiada i się podzieli. Prostsze to i skuteczniejsze od przerabiania :)
Pozdrawiam
Julita

Warszawianki
sukienka na drutach