jak zamurować wnękę

1. Data: 2010-07-02 07:29:12

Temat: jak zamurować wnękę
Od: "P." <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam na balkonie dwie wnęki o o rozmiarach zbilizonych do drzwi, głębokie na
10 cm - jak to zamurować i wyrównać na gładko? Kombinuję, żeby najpierw
wypełnić to takimi bloczkami (beton komórkowy?) a potem wygładzić, ale nie
wiem, jak przykleić te bloczki, czy wypełnić wnękę cementem a na to bloczki
cement i docisnąć?

pozdr,
P.

2. Data: 2010-07-02 07:38:32

Temat: Re: jak zamurować wnękę
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"P." <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
> wypełnić to takimi bloczkami (beton komórkowy?) a potem wygładzić, ale nie
> wiem, jak przykleić te bloczki, czy wypełnić wnękę cementem a na to

A po co? Nie lepiej wykorzystać na schowki - jezeli nie są zalewane -
wstawić półki i drzwi, albo wstawić płytę mdf na całości i otynkować na
płytę - zawsze łatwiej będzie zmienić rozwiązanie w razie zmiany koncepcji.
No chyba, ze masz teściową do zamurowania, albo zdradliwą żonę.

3. Data: 2010-07-02 07:38:33

Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

P. pisze:
> [...]
> wiem, jak przykleić te bloczki, czy wypełnić wnękę cementem a na to bloczki

A nie rozważasz stelaża a na nim płyty kartonowo-gipsowe ? mniej roboty.

4. Data: 2010-07-02 07:42:14

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szymon Łuczak" <s...@w...pl> wrote in message

> A nie rozważasz stelaża a na nim płyty kartonowo-gipsowe ? mniej roboty.

To jest exterior.

5. Data: 2010-07-02 07:46:40

Od: "P." <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> płytę - zawsze łatwiej będzie zmienić rozwiązanie w razie zmiany
> koncepcji. No chyba, ze masz teściową do zamurowania, albo zdradliwą żonę.

Wnęka jest płytka ma max 10 cm, jest to dawne przejście pomiędzy balkonami
już zamurowane, ale od mojej strony są gołe cegły ułożone byle jak; co do
płyty mdf - czy to się nadaje na balkon i jak to zamontować, stelaż jakiś?
Piszę o bloczkach, bo mam na stanie kilkanaście i chciałbym spożytkować.

pozdr.
P.

6. Data: 2010-07-02 07:57:22

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"P." <g...@o...pl> wrote in message

Problem czy jest to miejsce osłonięte od góry - wtedy można mdf, jezeli
jednak opady padają to bloczki lepsze. Płyty kartonowo-gipsowa są jedynie do
wnętrz...

7. Data: 2010-07-02 08:03:48

Od: "P." <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problem czy jest to miejsce osłonięte od góry - wtedy można mdf, jezeli

Tak, osłonięte.

P.

8. Data: 2010-07-02 08:09:39

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"P." <g...@o...pl> wrote in message

> Tak, osłonięte.
>
> P.

Umocuj po bokach listwy do których przykręcisz płytę tak, by po położeniu
cienkiego tynku całość była gładka. Jezeli płyta będzie grubości 2cm to te
listwy nie muszą być w całej wnęce, a tylko w narożach i środku długości.

9. Data: 2010-07-02 08:16:42

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"P." <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
>wiem, jak przykleić te bloczki, czy wypełnić wnękę cementem a na to bloczki

Moze jakis suporex? U mnie fachowiec tym domurowywal
naroznik przy drzwiach.

10. Data: 2010-07-02 08:21:53

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" <b...@o...pl> wrote in message

> Moze jakis suporex? U mnie fachowiec tym domurowywal
> naroznik przy drzwiach.

Albo suprema. Albo glina zmieszana ze słomą.

DOBRA STRONA
szafa do zabudowy lub garderobiana- zasady
Terakota w kuchni
I jak zwykle...
zabezpieczenie przed licznikiem