jak zredukowac pocenie sie?

1. Data: 2004-07-17 15:48:32

Temat: jak zredukowac pocenie sie?
Od: "LuK" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak zredukowac pocenie sie? najlepiej do zera :) nie mam nadwagi a poce sie
jak "swinia" i po krotkim przebywaniu na sloncu lub wysilku .

sztyfty,kulki i inne dezodoranty nie pomagaja.

jak mam sie odzywiac? ( lubie pikantne,slone,tluste i pije duzo piwa)

2. Data: 2004-07-18 00:09:31

Temat: Re: jak zredukowac pocenie sie?
Od: "Jarod" <jarod16_@_poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> sztyfty,kulki i inne dezodoranty nie pomagaja.
> jak mam sie odzywiac? ( lubie pikantne,slone,tluste i pije duzo piwa)

Witam,
mam podobny problem i z tego co sie dowiadywalem to wlasnie to: pikantne,
slone, tluste
chyba powinienes odstawic ;) wiecej warzyw i owocow
a z wynalazkow medycyny: _Antidral_ (ok 13-14pln), _Etiaxil_ (43-47pln,)
ponoc najlepszy, sam zaczalem tydzien temu go stosowac
efekty maja byc po 1 m-cu stosowania, wiec sie na razie nie wypowiem.

Pozdrawiam
Jarod

3. Data: 2004-07-19 06:31:42

Od: "BEATA" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> sztyfty,kulki i inne dezodoranty nie pomagaja.
>
> jak mam sie odzywiac? ( lubie pikantne,slone,tluste i pije duzo piwa)

Po pierwsze zmienic jadłospis bo wzmaga pocenie i zapach potu
Po drugie kupic sobie Etiaxil -drogi i mała plastikowa butelczynka ale
naprawde pomaga.Stosuję juz drugi rok i jest świetny.Przy nadmiernym poceniu
tak jak u mnie nalezy powtarzać co jakiś czas dlatego pisze , że stosuję go
2 lata.Całe lato mam spokój .
Jest jeszcze Etiaxil do stóp tez rewelacja-jak u mnie.
Przetestuj na sobie napewno pomoże ale uważnie przeczytaj ulotkę, bo to
stosuje się na noc i potem nalezy się dokładnie umyć.
poz. Beata

4. Data: 2004-09-14 19:27:54

Od: s...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Polecam dezodorant z minerałami..... można go kupić w aptece.. kosztuję ok. 16
zł a jest dobry!! Ma on postać kamienia!!

5. Data: 2004-09-14 20:55:34

Od: "Gacuś" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przetestuj na sobie napewno pomoże ale uważnie przeczytaj ulotkę, bo to
> stosuje się na noc i potem nalezy się dokładnie umyć.

Mam pytanie - w jakiej postaci jest ten Etiaxil?? Żel, sztyft, krople?? I co
jeżeli człowiek cały dosłownie "oblewa" się potem z byle przyczyny?? Smarowanie
się od stóp do głów sztyftem lub środkiem "w kulce" jakoś mi nie leży - ani
jeśli chodzi o komfort użycia ani finansowo.

wybielanie zebow
Nerwica i PRAMOLAN
Bardzo pilne !!!
Toksoplazma