jak zrobic taki makijaz?

1. Data: 2007-09-27 13:26:33

Temat: jak zrobic taki makijaz?
Od: pukas <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.. jak zrobic makijaz taki, jak ma Anna Serafinska na tym
zdjeciu? http://imprezuj.org/index.php?a=impreza&id=224
Pozdr!

2. Data: 2007-09-27 20:29:42

Temat: Re: jak zrobic taki makijaz?
Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pukas" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie.. jak zrobic makijaz taki, jak ma Anna Serafinska na tym
> zdjeciu? http://imprezuj.org/index.php?a=impreza&id=224
> Pozdr!

To jest reklama tej strony? Bo jeżeli serio pytasz o makijaż to ja się
przyznaję, że na tym zdjęciu nie jestem w stanie zobaczyć NIC.
Pozdrawiam
Teli.

3. Data: 2007-09-28 09:15:26

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk). napisał(a):

> To jest reklama tej strony? Bo jeżeli serio pytasz o makijaż to ja się
> przyznaję, że na tym zdjęciu nie jestem w stanie zobaczyć NIC.

Popieram, ja tez. Jedyne, co moge zauwazyc, to uzycie czegos brazujacego
na twarz lub wizyta w solarium.

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

4. Data: 2007-09-28 09:59:44

Od: pukas <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk). wrote:
> [...]
>
> To jest reklama tej strony? Bo jeżeli serio pytasz o makijaż to ja się
> przyznaję, że na tym zdjęciu nie jestem w stanie zobaczyć NIC.

Nie, stronę przypadkiem odwiedzilam... chodzi o taki makijaz, ktory jest
mocny i zarazem wyglada bardzo naturalnie.. na wielu zdjeciach cos
takiego widac..

5. Data: 2007-09-28 18:33:25

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, stronę przypadkiem odwiedzilam... chodzi o taki makijaz, ktory jest mocny
> i zarazem wyglada bardzo naturalnie.. na wielu zdjeciach cos takiego widac..

mocny?
a mniejszego zdjecia nie bylo?
h.

6. Data: 2007-09-28 18:52:22

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mocny i zarazem wyglada bardzo naturalnie.. na wielu zdjeciach cos takiego

Może chodzi Ci po prostu o makijaż w odcieniach brązu? Może być też tak, że
zdjęcia są odpowiednio zmodyfikowane komputerowo i niestety takiego efektu
się nie osiągnie. Zresztą, czy widziałaś tego typu makijaż na kimś "na
żywo"?
Pozdrawiam
Teli.

kto uczesze? Wrocław
jak schudnąć "trochę" :P
obiecana relacja na temat farbowania - Palette a Feria
moze macie jakies doswiadczenia ze SPA?
mam kilka kosm kerastase i biotherm do sprzedazy warszawa