jaka depilacje wybieracie-sonda

1. Data: 2003-01-28 20:47:03

Temat: jaka depilacje wybieracie-sonda
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

na wstepie chcialabym zaznaczyc, ze chodzi mi o dziewczyny, ktore naprawde
maja problem, czyli ciemne nadmierne owlosienie.

jaki sposob wybieracie? ja osobiscie od wielu lat stosowalam goracy wosk.
ale tak:
-drogo to kosztuje i jest malo komfortowe tak wyciagac owlosione nogi przed
pania kosmetyczka i ciekawskimi oczami klientek
-mam slabe naczynka, wiec mi pekaja od wosku
- w kilku miesjcach naprawde przestaly mi rosnac wlosy, dzieki
systematycznemu depilowaniu, ale gdybym, miala tak liczyc na cale nogi, to
zycia mi zabraknie
- zeby usunac wlosy woskiem, musza one miec odpowiednia dlugosc. tak wiec
jakis czas trzeba chodzi owlosionym i unikac plazy i basenu

dzis musialam natychmiast isc do ginekologa, wiec uzylam zyletki-I raz od 10
lat. i zastanawiam sie, ze jednak jest to najtansza metoda. odrastaja
gesciejsze, ale szybko mozna je usunac...

sa sadzicie, jaka jest wasza metoda?

1. Data: 2003-01-28 21:34:50

Temat: Re: jaka depilacje wybieracie-sonda(OT)
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> -drogo to kosztuje i jest malo komfortowe tak wyciagac owlosione nogi
przed
> pania kosmetyczka i ciekawskimi oczami klientek

Rena! Do jakiego Ty gabinetu chodzisz że Cię inne klientki oglądają
rozebrana? To jakis skandal...
A kosmetyczka to jak lekarz - nie musisz sie przejmować (pewnie nie takie
rzeczy widziała:-) ) :-)))

DominikaNM

1. Data: 2003-01-29 07:11:01

Temat: Odp: jaka depilacje wybieracie-sonda
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b16q88$npf$...@f...acn.pl...
> [...]
> lat. i zastanawiam sie, ze jednak jest to najtansza metoda. odrastaja
> gesciejsze, ale szybko mozna je usunac...

Ja od roku używam tylko depilatora i jestem zadowolona. Depiluje nogi, pachy
i bikini. Przedtem goliłam zwykłą golarką. nie używałam nigdy wosku, więc w
tej kwestii się nie wypowiadam.

1. Data: 2003-01-29 07:34:23

Temat: Re: jaka depilacje wybieracie-sonda
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na wstepie chcialabym zaznaczyc, ze chodzi mi o dziewczyny, ktore naprawde
> maja problem, czyli ciemne nadmierne owlosienie.
>
> jaki sposob wybieracie? ...
>
> sa sadzicie, jaka jest wasza metoda?

Moja - tania i prosta - plasterki z woskiem (TANITA, "miodowe")
O.

1. Data: 2003-01-29 09:06:31

Od: "Dunia" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rena <r...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> -drogo to kosztuje i jest malo komfortowe tak wyciagac owlosione nogi przed
> pania kosmetyczka i ciekawskimi oczami klientek

Coooo ? To nie ma tam parawanu ani nic w tym stylu ? Ja depiluje nogi,
pachwiny i pachy woskiem od jakich 7-miu czy wiecej lat i nie ogladala mnie
zadna klientka ! Zmien gabinet :)
Kosmetyczka widziala juz niejedno,a mnie przy depilacji to robi taka
"ginekologie", ze ha ! :))) Opowiadala mi kiedys, ze przychodzi duzo klientek
na calkowita depilacje okolic bikini, zdejmuja majtki i jazda :)))
Przy tym owlosione nogi to pikus :))) a wiec radze sie tym nie przejmowac :)))

> -mam slabe naczynka, wiec mi pekaja od wosku

ja nie mam tego problemu

> - zeby usunac wlosy woskiem, musza one miec odpowiednia dlugosc. tak wiec
> jakis czas trzeba chodzi owlosionym i unikac plazy i basenu

dlatego mam w domu depilator, i kiedy nie moge isc do kosmetyczki lub jestem
na wakacjach to traktuje sie depilatorem, wlosy mam na tyle oslabione od
wosku, ze depilacja (nawet bikini) jest praktycznie bezbolesna.

> dzis musialam natychmiast isc do ginekologa, wiec uzylam zyletki-I raz od 10
> lat.

ja tez stosuje czasem taka szybka depilacje, ale glownie kremem (golenie mnie
jakos najbardziej podraznia)

> sa sadzicie, jaka jest wasza metoda?

jak wyzej, ale rozmyslam nad laserem (bikini i pachy), a nogi bym depilowala
depilatorem. Cenowo po prau latach wyjdzie na to samo.
Ale na depilacje laserowa musialabym przyjechac do PL (bo tu strasznie
drogo...) a nie mam czasu na dluzsze wakacje :((( Moze kiedys :)

Dunia

peder w kremie-jaki najlepszy??
Do wysokich warszawianek
zobaczcie te soczewki kontaktowe:)