jaka jest reakcja na stresy?

21. Data: 2003-12-11 23:14:37

Temat: Re: jaka jest reakcja na stresy?
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

gapa w wiadomości news:bras77$7jg$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> nie martw się eulalko, wszyscy jesteśmy zwierzętami :))))
> chociaż celem niektórych ludzi jest: być
> roślinami........................ :(

? Mozesz wyjasnic?

22. Data: 2003-12-12 00:04:05

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bratl1$msb$1@inews.gazeta.pl...

> ? Mozesz wyjasnic?

Chodzi o to, że "o" czyli liniowi nigdy nie atakują osób na innych dietach
tylko używają "mondrych" porównań, przenośni... ale za to wszyscy
bezpodstawnie "ich" atakują;)))
Co dziwne upodobali sobie szczególnie jeden cel w tych atakach, co jak sądzę
ma jakieś silne psychologiczne podłoże, którego nie potrafię określić, bo
nie jestem specjalistą:(

Pozdrawiam,
Adam

23. Data: 2003-12-12 21:04:09

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hoody napisał:

> No a teraz chudniesz zarowno bez rozwodu, jak i bez innego stresu... :)
> Wystarczylo ograniczyc weglowodany!

No, nie do końca to tak jest........ Nie rozwodzę się, stresy mam
umiarkowane - mam za to w nadmiarze innych emocji (...)

> Jestem pewien, ze nawet gdybys rzucila to swoje palenie, to tez nie
> bedzie tragedii... :)

Wierz mi, teraz to nie jest dobry okres... wytrzymuję bez fajek 7
godzin, a potem i tak nadrabiam. I tak mam dużą chwiejność nastrojów (z
różnych przyczyn - łącznie z pogodowymi). Mogłabym tego nie przeżyć ;)

> Przeciez rzucenie palenia to tez bylby dla Ciebie niewatpliwie silny
> stress ;)))

Teoretycznie tak ;)

Eulalka

ps. W praktyce wygląda to tak, że od 2 dni zjadałm już pół czekolady, 2
paczki ciastek i pączka - diabli z węglami jak depresja jesienna
człowieka łapie a i "kobiecość" się odzywa :( Jeszcze 3 dni i apiat z
obrzydzeniem będę patrzeć na czekoladę.

new free usenet server
Coś na bara bara??
Wartości odżywcze