jaka lodówkę kupić ???

1. Data: 2003-07-19 18:07:12

Temat: jaka lodówkę kupić ???
Od: "BigDario" <b...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

przymierzam się do kupna lodówki, z oferty wybrałem kilka firm:
SIEMENS, BOSCH, ELECTROLUX, GORENJE

szukam lodówki od 175 do 185 cm
interesuje mnie jakość wykonania, jakość chłodzenia oraz bezawaryjność i
oczywiście przystępna cena...

oglądałem produkty każdego producenta i najbardziej podchodzi mi SIEMENS

Electrolux też OK, ale szuflady w zamrażarce są druciane
Bosch i Siemens niby to samo ale Siemens ma lepsze wykończenie
Na temat Gorenje nie mam zdania...

Czy agregat w lodówce o wysokości 185 cm daje radę ?
Czy lepiej szukać już lodówki dwuagregatowej...
Nie zamierzam wyłączać zamrażarki ani lodówki podczas roku, jak włącze teraz
to wyłącze za 10 lat ;)))

Czy ktoś używa modelu SIEMENS KG 36V310SD ?
Dokładnie coś takiego mnie interesuje tylko moje obawy co do wydajności
jednego agregata na całą lodówkę i zamrażarkę...

Dziękuje za każdą sugestie

pozdr.
dario

1. Data: 2003-07-19 20:47:44

Temat: Re: jaka lodówkę kupić ???
Od: "Janusz J. Wójcik" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BigDario napisał:

> Czy agregat w lodówce o wysokości 185 cm daje radę ?
> Czy lepiej szukać już lodówki dwuagregatowej...
Dwuagregatowe zwykle (może się mylę) osobno zajmują się
zamrażarką i osobno chłodziarką...

> Nie zamierzam wyłączać zamrażarki ani lodówki podczas roku, jak włącze teraz
> to wyłącze za 10 lat ;)))
...ja tam czasem wyłączam ze względów higienicznych
(mycie... te sprawy ;-)

> Czy ktoś używa modelu SIEMENS KG 36V310SD ?
> Dokładnie coś takiego mnie interesuje tylko moje obawy co do wydajności
> jednego agregata na całą lodówkę i zamrażarkę...
niestety... ale mam dwuagregatowego bosha (od 6 lat) i bardzo sobie chwalę
możliwość osobnego dysponowania temperaturą w zamrażarce (np. szybkie
zamrażanie) i osobnego w chłodziarce...

pozdrawiam
życzę udanego wyboru
JJW

1. Data: 2003-07-21 09:07:23

Od: "Boa" <b...@b...usunto.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (mycie... te sprawy ;-)

TE SPRAWY w lodówce? Hmm...ciekawe ;-))
Boa.

1. Data: 2003-07-21 10:23:22

Od: "Janusz J. Wójcik" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boa napisał(a):

> TE SPRAWY w lodówce? Hmm...ciekawe ;-))

<rotfl>
To nie robiłe(a)ś nigdy tego w lodówce??
;-)

pozdro
JJW

PS
Jest dzisiaj chyba ze 40 stopni w cieniu...

1. Data: 2003-07-22 08:04:48

Od: "zaz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam Siemensa KG 36V.... i jestem bardzo zadowolony. Cicho pracuje (nawet
przy odszranianiu) a to dla mnie najwazniejsze - POLECAM
zaz

1. Data: 2003-07-24 07:25:09

Od: "Boa" <b...@b...usunto.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> <rotfl>
> To nie robiłe(a)ś nigdy tego w lodówce??

Za małą mam...;-))
Boa.

Super Glue na meblach :(
okna małopolska
Oczyszczacz parowy
Ulga odsetkowa
Zmywarka AEG Favorit 64450 IM - prosze o opinie