jaka mikrofalowke kupic ???

1. Data: 2002-04-27 12:52:13

Temat: jaka mikrofalowke kupic ???
Od: "Benito" <W...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie przymierzam sie do zakupu mikrofalowki w cenie do 700 zl. Wyroby
jakiej firmy polecacie ? Czy produkty Samsunga sa solidne ?

Pozdrawiam
Benito

1. Data: 2002-04-29 05:40:12

Temat: Re: jaka mikrofalowke kupic ???
Od: "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Benito" wrote...
> Wlasnie przymierzam sie do zakupu mikrofalowki w cenie do 700 zl. Wyroby
> jakiej firmy polecacie ? Czy produkty Samsunga sa solidne ?

W tej cenie z pewnoscia kupisz cos elektronicznie sterowanego i z
programami. Polecam takie zamiast recznie sterowanych ale z jakimis
bajerami (jakimi???). Recznie sterowanie jest niedokladne, a pokretla po
jakims czasie pekaja (nawet Whirlpool). Elektroniczne to kombinacje, a
zakladam, ze kupisz cos z grillem.
Pozdrawiam
Leszek

1. Data: 2002-04-29 09:51:13

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Benito" <W...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie przymierzam sie do zakupu mikrofalowki w cenie do 700 zl. Wyroby
> jakiej firmy polecacie ?

Osobiscie polecalbym Whirlpoola

> Czy produkty Samsunga sa solidne ?

tak jak wszystkie "skosnookie" firmy od Daewoo poczawszy na LG skonczywszy.
Znaczy: kupuj, jak naprawde chcesz zaoszczedzic, ale nie spodziewaj sie
potem rewelacji.

J.

1. Data: 2002-04-29 10:40:09

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> W tej cenie z pewnoscia kupisz cos elektronicznie sterowanego i z
> programami. Polecam takie zamiast recznie sterowanych ale z jakimis
> bajerami (jakimi???).

Jeszcze sie wtrace. Za bajery w mikrofali placisz, a potem w 90% przypadkow
ich po prostu nie uzywasz. Najczesciej mikrofala sluzy do szybkiego
odgrzania czegos i wtedy po prostu sie ja wlacza i tyle. Wszystkie
cuda-wianki typu crispy, sondy temperaturowe, automatyki wagowe itp sa IMHO
zupelnie nieprzydatne, zwlaszcza ze u nas na szczescie nie ma tradycji
przyrzadzania zlozonych dan w mikrofali. I cale szczescie. Kurczak upieczony
w mikrofali a kurczak upieczony w piekarniku to dwa zupelnie rozne kurczaki.
Natomiast zgadzam sie, ze sterowanie elektroniczne jest lepsze i trwalsze.
Tylko wkurza mnie obecny "trynd" z plaskimi panelami sterowniczymi, ktore
mozna wytrzec mokra szmata. Moze to i wygodniej sie czysci, ale dla mnie
ustawianie czegokolwiek galka jest duzo wygodniejsze niz macanie pol
dotykowych.

J.

1. Data: 2002-04-29 12:38:10

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Elektroniczne to kombinacje, a zakladam, ze kupisz cos z grillem.

Moim zdaniem kupowanie mikrofali z grillem w przypadku gdy ma się już
piekarnik nie ma kompletnie żadnego sensu. Mam w mikrofali grzałeczkę czyli
grilla, ale taka grzałeczka przy grzałkach w piekarniku to mucha przy
słoniu. Czas ogrzania tym grillem jest o rząd lub dwa rzędy wielkości
dłuższy niż czas grzania mikrofalami, w związku z tym nigdy go nie używamy.
Grill w mikrofalach może mieć sens tylko dla ludzi nie mających innego
piekarnika oprócz mikrofali.
Pozdrawiam!

Arek S.

1. Data: 2002-04-29 12:42:11

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Apr 2002, Arek S. wrote:

> [...]
> Grill w mikrofalach może mieć sens tylko dla ludzi nie mających innego

Jeżeli chcę przypiec małą bułeczkę to odrobinę nonsensowne wydaje mi się
rozgrzewanie do tego celu dużego piekarnika (co zresztą będzie trwało
koszmarnie długo).

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-04-29 13:39:22

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.44.0204291441240.8310-100000@joanna.
jfedor.org...

> Jeżeli chcę przypiec małą bułeczkę to odrobinę nonsensowne wydaje mi się
> rozgrzewanie do tego celu dużego piekarnika (co zresztą będzie trwało
> koszmarnie długo).

Jak masz gazowy piekarnik - zgoda. W elektrycznym z termoobiegiem trwa to
doslownie dwie-trzy minuty, bardzo czesto z tej funkcji korzystam

J.

1. Data: 2002-04-29 14:58:19

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli chcę przypiec małą bułeczkę to odrobinę nonsensowne wydaje mi się
> rozgrzewanie do tego celu dużego piekarnika (co zresztą będzie trwało
> koszmarnie długo).

Użyłbym do tego właśnie mikrofal.

Arek S.

1. Data: 2002-04-29 19:34:29

Od: "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arek S." <a...@s...com.pl> wrote...

> [...]
czyli
> grilla, ale taka grzałeczka przy grzałkach w piekarniku to mucha przy

Jasne- do zrobienia 5 grzanek chcesz zaprzac caly piekarnik. A ja wole
podtopic sert i zrobic grzanki w mikroweli. Sa takze chrupiace.
Leszek

1. Data: 2002-04-29 21:21:39

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użyłbym do tego właśnie mikrofal.