jaka patelnia?

1. Data: 2009-12-17 08:51:18

Temat: jaka patelnia?
Od: Frantic Freddie <maverickATsl.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jak w temacie. Brzuch zaczyna wymykać się spod kontroli
więc trzeba ograniczyć jakże smaczny tłuszczyk w potrawach.
Rozpylacz do oleju już mam, teraz potrzebna patelnia coby
dało się na niej smażyć w minimalnej ilości tłuszczu lub
nawet bez.
W ofertach na Allergii są one różniste, co z tego wybrać?

Pozdrowionka,
Freddie.

2. Data: 2009-12-17 09:00:02

Temat: Re: jaka patelnia?
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Frantic Freddie" <maverickATsl.home.pl> wrote in message
> [...]
> nawet bez.
> W ofertach na Allergii są one różniste, co z tego wybrać?

Patelnię grillowa ryflowaną.

3. Data: 2009-12-17 09:01:04

Od: Piotrek <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 09:51:18 +0100, Frantic Freddie napisał(a):

> Rozpylacz do oleju

tylko dobry wyrób z żeliwa
--
Pozdrawiam Piotrek

4. Data: 2009-12-17 09:33:31

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek" <p...@l...pl> wrote in message

> tylko dobry wyrób z żeliwa
> --
> Pozdrawiam Piotrek

Najlepiej na początek najtańszą.

nalewka z owocow suszonych
Nalewka na jarzębinie
wedzenie sera
Golonka- prosze o przepis bez uzycia piwa i warzyw :-)
Berghoff earthchef - opinie