jaka pralke?

1. Data: 2002-06-07 08:32:26

Temat: jaka pralke?
Od: "Paweł Michalewicz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktos moglby mi poradzic na bazie wlasnych doswiadczen jaka pralke
wybrac?
Zakres cenowy 1500-2000 zl, moze byc nieco wyzej.
Myslalem o Candy Activa Smart, Whirlpool'u '6 zmysl' lub jakim
Electrolux'ie. Ostatnio spodobala mi sie tez pralka Hoover'a ale oni robia
chyba tylko dobre odkurzacze.

Prosze o opinie nt. ew. awaryjnosci, serwisu gwarancyjnego i
pogwarancyjnego no i ceny ew. czesci i napraw.

Z gory dziekuje

Pawel

1. Data: 2002-06-07 08:45:03

Temat: Re: jaka pralke?
Od: "Marcin" <s...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Michalewicz" <t...@p...onet.pl> napisał
> [...]
> Myslalem o Candy Activa Smart, Whirlpool'u '6 zmysl' lub jakim
> Electrolux'ie. Ostatnio spodobala mi sie tez pralka Hoover'a ale oni robia

Ja kupilem mala Candy (Aquamatic) i wszystko by bylo w porządku gdyby nie
to, ze byla zepsuta :)
Mechanizm otwierania drzwiczek nie dzialal, po tygodniu zjawil sie serwis i
naprawil drzwiczki ale zepsul przycisk wlaczania/wylaczania i teraz musze go
mlotkiem wciskac zeby cos uprac.

--
Marcin

1. Data: 2002-06-07 09:47:17

Od: "Arek Chałupka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam elektroluxa EWT1250. Jest OK

1. Data: 2002-06-07 09:49:46

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Michalewicz" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> wybrac?
> Zakres cenowy 1500-2000 zl, moze byc nieco wyzej.

Mam Candy Holiday 80 2 lat. Jest waska. Pojemnosc 4,5 kg. Otwierana z
przodu. Bez zarzutu. Cicha, slychac dopiero delikatnie wirowanie. Kupilismy,
bo znajomi polecali. Ja tez polecam.
Pozdrawiam

Joanna

1. Data: 2002-06-07 09:57:14

Od: przykry@_nospam_rybnik.net.pl (przykry) szukaj wiadomości tego autora

On 7 Jun 2002 08:32:26 GMT, "Paweł Michalewicz"
<t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>Myslalem o Candy Activa Smart, Whirlpool'u '6 zmysl' lub jakim
>Electrolux'ie. Ostatnio spodobala mi sie tez pralka Hoover'a ale oni robia

Hi!
Ja mam wlasnie Candy Activa Smart od 3 lat - jestem bardzo zadowolony.
Co do Hoovera, to chyba ten sam koncern co Candy i Zerowatt, wiec
chyba nie powinno byc zle.
pzdr

-
przykry
UIN:5706769

1. Data: 2002-06-07 10:38:03

Od: "Andy" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 2 lat używam BOSCHa. Jestem zadowolony. Podstawowa zaleta to niskie
zużycie wody i elektroniczny programator.

1. Data: 2002-06-07 12:57:23

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chyba tylko dobre odkurzacze.
>
> Prosze o opinie nt. ew. awaryjnosci, serwisu gwarancyjnego i
> pogwarancyjnego no i ceny ew. czesci i napraw.

A ja mam pralke daewoo. I moja zona w zyciu by jej na inna nie zamienila.
Teraz jest problem bo pralka ma juz chyba z 8 lat i trzeba cos w zamian
kupic a nic tak dobrego na rynku nie istnieje. Ta moja ma elektroniczne
sterowanie, ladowanie od gory (beben umieszczony pionowo wiec wkladanie jest
cudownie proste bez schylania sie i otwierania jakichs porabanych klapek na
20 zatrzaskow), i pranie babelkowe. Ubrania sa jak wyprasowane.

Niestety tylko, ze skonczyli produkcje. A jak teraz ogladam te praleczki z
bebnem wielkosci polowy mojego i otworkiem do wkladania przez ktory mozna co
najwyzej skarpety wrzucic to az mi smutno.

Ale coz, widac tylko ja bylem ta pralka zachwycony skoro przestali ja
produkowac. :....((((

vpw

1. Data: 2002-06-07 21:31:25

Od: "Małgorzata Rodak" <r...@k...ch.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich:-)

ja takze moge powiedziec pare cieplych slow o tej pralce. Mamy ja juz 4 lata
i pierze jak zloto, nie psuje sie ani nie protestuje przeciw troszke
niestandardowemu wykorzystaniu.
Zasmucila mnie wiadomosc o zaprzestaniu produkcji...
A jak sie w koncu zepsuje to bedzie klopot z czesciami zapasowymi:-(

pozdrawiam
Goha

1. Data: 2002-06-08 12:40:30

Od: "monte" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. My z żoną chcieliśmy kilka lat temu kupić taką pralkę tzn. bąbelkową
ale w końcu zdecydowaliśmy się na Ardo 800 z suszarką i teraz gdy będziemy
wymieniać na nową to tylko z suszarką. Po podsuszeniu 90% ubrań nie trzeba
prasować :)

1. Data: 2002-06-08 16:40:06

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"monte" <m...@v...pl> wrote in message
> [...]
> wymieniać na nową to tylko z suszarką. Po podsuszeniu 90% ubrań nie trzeba

Ja mam suszarke oddzielnie. Super sprawa. Nigdy wiecej suszenia na haku czy
sznurkach. Bierze pradu az milo, ale za to wszystko prosto do szafeczki

vpw

mleko na dywanie
mycie ścian przed malowaniem...
Re: Re: Promocja - Filtr do wody - Atest PZH - Patent USA - Dozywotnia Gwarancja
Lampa do kwiatkow?
jaka sokowirowka