jaki cień ?

1. Data: 2003-10-13 13:26:55

Temat: jaki cień ?
Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś z doborem koloru cieni do powiek nie miałam problemu, ale teraz jakoś
w żadnym nie czuję się dobrze.
W sobotę mam wesele i nie wiem jaki kolorek zastosować.
Pomóżcie mi proszę. Mam blond włosy, jasną karnację i brązowe oczy. Sukienka
bedzie czarna, z tu i ówdzie dużym dekoltem.

Dziękuję za informacje i pozdrawiam.

1. Data: 2003-10-13 13:51:49

Temat: Re: jaki cień ?
Od: "." <xxx@o2_wytnij_to_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MM" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Sukienka
> bedzie czarna, z tu i ówdzie dużym dekoltem.

czarna sukienka na wesele?? well, miom zdaniem nie bardzo...

no a jesli juz chodzi o cien, to moze jakies roze, ew. fiolety...

/afa/

1. Data: 2003-10-13 16:13:19

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "." <xxx@o2_wytnij_to_.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "MM" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jakoś
> Sukienka

Normalnie poradziłabym jakieś cienie brązowe ze złotym akcentem tu i
ówdzie:) ale jak masz jasną karnacje to może lepiej ze złotem nie
ryzykować... ja mam ciemną i u mnie brąz ze złotem wyglądał ładnie do
czarnej sukni, szczególnie dlatego, że miałam złotą biżuterię.
U mnie w mieście w Sephorze ekspedientki mają ładny makijaż. Czarne kreski
na oczach i brązowy cień a na ustach karmazynową szminkę - wygląda ładnie i
na jasnych i ciemnych karnacjach.
Do soboty jeszcze trochę czasu więc możesz trochę poekseprymentować i
zobaczyć w czym Ci najładniej.

Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-10-14 07:04:08

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czarna sukienka na wesele?? well, miom zdaniem nie bardzo...
>
> witam
dlaczego nie czarna sukienka na wesele?
pzdr.
p....

1. Data: 2003-10-14 12:07:45

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał/a w news:bmg75q$pj9$1@absinth.dialog.net.pl:

> dlaczego nie czarna sukienka na wesele?

A dlaczego nie biała sukienka na pogrzeb?

--
mips

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-14 13:09:39

Od: "iska" <i...@n...stofanet.dk> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@p...pl> wrote in message
2...

> A dlaczego nie biała sukienka na pogrzeb?

Ale czarny nie jest tylko_i_wylacznie kolorem zaloby.
A biale sukienki do slubu byly kiedys tylko dla biednych :)

Pozdrawiam
iska .

1. Data: 2003-10-14 13:33:31

Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziwne, ale co raz częściej grupowiczki odpowiadają nie na temet. Ja ich
proszę o pomoc w doborze koloru cieni do powiek a one mi będą sukienkę
wybierać. Moja sukienka jest koloru czarnego, ale za to bardzo seksowna i
wieczorowa. Jak najbardziej nadaje się na tego typu imprezy.

Nota bene doboru cieni to serdecznie dziękuję za pomoc.

1. Data: 2003-10-14 14:11:05

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

iska napisala:

>Ale czarny nie jest tylko_i_wylacznie kolorem zaloby.
>A biale sukienki do slubu byly kiedys tylko dla biednych :)

A w Japonii bialy to kolor zaloby ;)
Mysle, ze raczej chodzi tu o zwyczaj, ktory prawie (?) stal sie regula
savoir-vivre: mlode kobiety zaproszone na slub ubieraja jasne suknie o kolorze
odmiennym od sukni panny mlodej. Nie wiem, na ile ludzie tego przestrzegaja (ja
przestrzegam).

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-10-14 14:13:03

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

MM wrote:

>Dziwne, ale co raz częściej grupowiczki odpowiadają nie na temet. Ja ich
>proszę o pomoc w doborze koloru cieni do powiek a one mi będą sukienkę
>wybierać.

Watek nie jest Twoja wlasnoscia. Nawet jesli Ty nie masz zamiaru skorzystac z
rad grupowiczek, to moze przyda sie komus innemu.

>Moja sukienka jest koloru czarnego, ale za to bardzo seksowna i
>wieczorowa. Jak najbardziej nadaje się na tego typu imprezy.

Zwlaszcza do kosciola.

MSPANC. ;)

1. Data: 2003-10-14 15:34:14

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Sukienka
> bedzie czarna, z tu i ówdzie dużym dekoltem.

Mysle ze spokojnie mozesz sobie poeksperymentowac z fioletami i rozami, taki
mocniejszy makijaz bedzie pasowal do czerni.
Albo moze mocny, ciemny makijaz oczu i czewone usta (ostatnio czerwien
krwista jest na topie).
Pozdrawiam
Joasia

Poniedziałek dniem FAQ :)
Pochwala dla tuszu Max Factor
jak nazywa sie dokładnie franc. firma possey?
Seboradin
Szalone Nożyczki - raz jeszcze