jaki domowy srodek na nadkwasote ?

1. Data: 2006-03-27 15:02:22

Temat: jaki domowy srodek na nadkwasote ?
Od: Jan Kowalski <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Szukam domowego sposobu na nadkwasote zalodka.

Z gory dzieki

Jan Kowalski

2. Data: 2006-03-27 16:03:09

Temat: Re: jaki domowy srodek na nadkwasote ?
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Kowalski" <d...@s...com> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Szukam domowego sposobu na nadkwasote zalodka.

migdały - łagodzą dolegliwości, ale nie leczą przyczyny.

Gosia

3. Data: 2006-03-27 16:40:50

Od: Jan Kowalski <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje,

4. Data: 2006-03-27 18:58:44

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

doraźnie - soda oczyszczona
na dłuższą metę dieta ( u mnie wyłączyłem świeże ciasto a zwłaszcza sernik,
kawę, wino i jest ok)
Jacek

5. Data: 2006-03-27 19:06:06

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam domowego sposobu na  nadkwasote zalodka.
śmietana, tarta sucha bułka, siemie lniane, mleko, nawet twarda czekolada
inne wypełniacze żołądka: nie świeży i nie skwaśniały
chleb/byłka,kasza,ziemnieki..

Zmiana diety: bez ostrych przypraw, smarzonego, słodkiego, kawy i herbaty
dużo zieleniny i owoców (dojrzałych) ale nie wtedy gdy akurat brzuch boli,
kisiele , budynie,
Podobno tez zdrowa jest gotowana cebula, o ile ktoś to zniesie.

6. Data: 2006-03-28 15:46:51

Od: "SJ" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Kowalski" <d...@s...com> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Szukam domowego sposobu na nadkwasote zalodka.
>
> Z gory dzieki
>
> Jan Kowalski

Sok z surowego ziemniaka w odpowiednim dawkowaniu.
[Spisane z książki: Sok z surowego ziemniaka: Popijać po 1/2 szklanki 3 razy
dziennie, 30 minut przed jedzeniem, przez miesiąc przy owrzodzeniu żołądka i
dwunastnicy, przy cukrzycy. Można dodać trochę miodu, soku z marchwi, lub
cytryny. Na inne schorzenia popijać 1/2 szklanki raz lub dwa razy dziennie.]
Robol

prosba o intepretacje
Otępienie starcze?
Skrót w języku łacińskim z kropką czy bez?
Torbiel
Szpital na Czerniakowskiej