jaki fluid do b.tlustej cery?

1. Data: 2003-08-12 05:18:19

Temat: jaki fluid do b.tlustej cery?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam czegos lekkiego i niezbyt drogiego......

1. Data: 2003-08-12 08:35:13

Temat: Re: jaki fluid do b.tlustej cery?
Od: "Kwizak" <r...@p...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fresh Matte Maybelline. Naprawde polecam. Buzia sie nie swieci i jest duzy
wybor odcieni. Kosztuje ok 29 zl.

1. Data: 2003-08-12 17:59:00

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kwizak" <r...@p...lublin.pl> napisał w wiadomości

> Fresh Matte Maybelline. Naprawde polecam. Buzia sie nie swieci i jest duzy
> wybor odcieni. Kosztuje ok 29 zl

A u mnie ten podkład za bardzo się nie sprawdził.. wydawał mi się mało
trwały i słabo matujący. Osobiście wolę raczej coś mocniej kryjącego, więc
trudno mi polecić coś lekkiego.. Może MaxFactor Lasting Performance? Jest
trochę droższy odd Fresh Matte..siakieś 50zł kosztuje, coś koło tego...
chyba :).
________
sheba 20

1. Data: 2003-08-18 12:20:24

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sheba20" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> A u mnie ten podkład za bardzo się nie sprawdził.. wydawał mi się mało
> trwały i słabo matujący.

Mnei nie matowal wcale, a poza tym paskudnie wylewal sie z opakowania. Za to
jest bardzo lekki i to jest duuuza zaleta ;)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

ZIEMIA WULKANICZNA - TOTALNY HIT!!!!!!!!!
Prezent dla "tesciowej" :)
Silicol Skin
czy ktos zna???
Pryszcze na twarzy