jaki krem na rozstepy w pierwszych miesiacach ciazy?

1. Data: 2008-12-23 09:05:23

Temat: jaki krem na rozstepy w pierwszych miesiacach ciazy?
Od: "Artur" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

poradzcie mi jaki krem kupic dziewczynie (20 lat) w drugim czy trzecim
miesiacu ciazy tak zeby skutecznie zapobiec rozstepom?

/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

2. Data: 2008-12-23 09:27:04

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze? Jak ma mieć rozstępy, to będzie miała i żaden cudowny specyfik nie
pomoże, aczkolwiek nie wykluczam, że może sprawić, że rozstępy będą mniej
widoczne. To kwestia rodzaju skóry. Ale na pewno warto czymś tę mocno
napiętą skórę potraktować;) Wiele moich koleżanek kupowało superdrogie
specyfiki i niestety nie uniknęło tej przykrej przypadłości. Obecnie jestem
w drugiej ciąży, w pierwszej używałam jakiegoś niedrogiego polskiego kremu
na zmianę z...parafiną w płynie:) Tak, tak, wiem, że to śmieszne, ale tak mi
doradziła koleżanka, która ma już dorosłe dzieci i w jej czasach nikt nie
słyszał o czymś takim, jak "krem przeciw rozstępom".
Nie wiem, czy mam odporną skórę, czy to ta parafina, ale po pierwszej ciąży
pozostał mi malutki dwucentymetrowy rozstęp. Teraz mam jakiś krem firmy Eris
(steria Pharmaceris bodajże) i oczywiście buteleczkę parafiny;) Smaruję się
tym na zmianę, na razie jest ok, aczkolwiek to dopiero 22 tydzień, więc
trudno powiedzieć, czy efekty będą równie zadowalające, jak poprzednio.

Pozdr. Ewa

3. Data: 2008-12-23 11:50:04

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" napisał:

> w pierwszej używałam jakiegoś niedrogiego polskiego kremu
> na zmianę z...parafiną w płynie:)

A ja niczego nie używałam, tylko obgryzałam kurczakom kolagen z nóżek
i rączek ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2008-12-23 21:18:52

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości
> A ja niczego nie używałam, tylko obgryzałam kurczakom kolagen z nóżek
> i rączek ;)

Też dobre;)

pozdr. Ewa

rozszyfrowanie opisu RTG