jaki piekarnik i plyte kupic?

1. Data: 2004-03-21 09:04:15

Temat: Re: jaki piekarnik i plyte kupic?
Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c3jjnr$mvu$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Mam do Was pytanko, chce kupic piekarnik do zabudowy i płyte elektryczna,
> przy czym beda to 2 niezalezne urzadzenia i tutaj moje pytanie jaka firme
> polecacie? Na rynku jest mnostwo rodzajow a ja za bardzo nie wiem na jakie
> funkcje piekarnika trzeba zwracac uwage? Czy ktos z Was ma moze urzadzenia
> firmy Gorenje? Maja dosc duzy wybor asortymentu i sa tansi od innych ale
> łatwo kupic cos co sie zepsuje dlatgo prosze o Wasze rady.
> Aga

Ja mogę Ci powiedzieć, czego na pewno _nie kupować_. My mamy płytę i
piekarnik Whirpoola (też zabudowane) i niestety jesteśmy z niego
niezadowoleni. A właściwie niezadowoleni jesteśmy z obsługi serwisowej tej
firmy. Już sam fakt, że pokrętła od płyty notorycznie wypadają jest
denerwujący, a dodatkowo za wymianę tegoż pokrętła serwis Whirpoola liczy
sobie bagatela 70zł, co doprowadza nas do szewskiej pasji. Tymbardziej, że
firma wypuściła wadliwą serię i nie raczyła poinformować o tym swoich
klientów i to jakoś naprawić we własnym zakresie (a gwarancja niestety nam
się już skończyła). Podobnie wadliwe są iskrowniki do zapalania gazu przy
płycie. Ja generalnie w ogóle nie jestem zadowolona z tej firmy, a mamy
niestety wyposażoną całą kuchnię w ten sprzęt. Lodówka po 4 latach ma do
wymiany generator (czy jak to się nazywa?), bo 3 cm warstwa śniegu gromadzi
się na tylnej ściance po 1 dniu od rozmrożenia (a to niby taka
samorozmrażająca się:(.
Ewa

1. Data: 2004-03-21 12:04:51

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam do Was pytanko, chce kupic piekarnik do zabudowy i płyte elektryczna,

zapraszam na pl.rec.dom

1. Data: 2004-03-21 15:39:44

Od: "joanna" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy czym beda to 2 niezalezne urzadzenia i tutaj moje pytanie jaka firme
> polecacie? Czy ktos z Was ma moze urzadzenia

heja,
ja gdzies od 3 lat uzytkowuje i plyte i piekarnik Gorenje (osobno) i jestem
bardzo zadowolona. niestety nic nie wiem na temat serwisowania bo jak na
razie wszystko gra (i oby tak dalej). ze swojej strony moge polecic
piekarnik z sonda- rewelacja.
pozdr
joan

Sfioletowić Curacao
poszukuję sprawdzonego i prostego przepisu na mazurek
jak przyspieszyć skruszenie ciasta??
szybkie krojenie...
cykoria:)