jaki proszek piorący ?

11. Data: 2006-02-24 18:51:46

Temat: Re: jaki proszek piorący ?
Od: <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od jakiegoś czasu używam tylko W5 z Lidla. > Zacząłem od białego, po czym
> przeszedłem również do kolorowego. Zapach
> Cena: ok. 10 zł za 2 litry płynu, którego używa się do 100 ml na jeden
> wsad do pralki.

witam
z Lidla przetestowałam chyba całą chemię i fakt, produkty oznaczone marką W5
można brać bez pudła. Do ciemnych rzeczy uzywam rzeczonego płynu a do
białego proszek W5 UNIWERSAL -5 kg (w kartonie), kosztuje 17,99 Bardzo
wydajny i miły w zapachu. Przekonałam się do niego, gdy po praniu zobaczyłam
ścierki do naczyń prane wcześniej przez wiele prań w niemieckim persilu.
Były bieluchne - znikło nawet leciutkie zszarzenie. Nie można w nim jednak
prać koloru (wbrew nazwie), gdyż spiera kolor.
pozdrawiam
yewka- woclaw
.