jaki szampon?

1. Data: 2005-09-23 14:12:33

Temat: jaki szampon?
Od: olka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Grupowiczki. Jaki polecacie szampon do włosów przetłuszczających się?
Szukam naprawdę skutecznego szamponu. Nie mogę sobie poradzić już z tym
problemem. Czy teraz są takie szampony do luftu czy ja nie umiem szukać?
Mam silny łojotok głowy. Poradzcie coś. dzięki.

1. Data: 2005-09-23 14:35:37

Temat: Re: jaki szampon?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

olka napisał(a):
> [...]
> problemem. Czy teraz są takie szampony do luftu czy ja nie umiem szukać?
> Mam silny łojotok głowy. Poradzcie coś. dzięki.

Popytaj w aptece. Polytar AF, NodeDS, może jeszcze coś Ci polecą.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-09-23 17:05:15

Od: "Beata Księżyk" <b...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> problemem. Czy teraz są takie szampony do luftu czy ja nie umiem szukać?
> Mam silny łojotok głowy. Poradzcie coś. dzięki.

Moje włosy też się przetłuszczają i zauważyłam, że nie można używać
szamponów do włosów przetłuszczających się tylko do normalnych. Jak używałam
specjalnych szamponów do włosów tłustych przetłuszczały mi się jeszcze
bardziej. Niestety nie znalazłam jeszcze dobrego szamponu.

Beata

1. Data: 2005-09-23 18:46:21

Od: "Madzia" <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od dwóch miesięcy używam szamponu do pielęgnacji włosów przetłuszczających
się Regulate z serii SP Welli i maski Regulate z tej samej serii. Jestem
bardzo zadowolona z efektów. Wcześniej bywały dni, że - choć głowę myję
codziennie rano - wieczorem włosy nie nadawały się do pokazania. Mordęga.
W tej chwili - mogę już sobie pozwolić na mycie głowy co drugi dzień.
Na prawdę polecam.
Pozdrawiam
Madzia

1. Data: 2005-09-23 18:58:01

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <dh1ckc$2kd$1@portraits.wsisiz.edu.pl> Beata Księżyk wrote:

> Moje włosy też się przetłuszczają i zauważyłam, że nie można używać
> szamponów do włosów przetłuszczających się tylko do normalnych.

Mam podobne wnioski. Tyle że zamiast do normalnych to używam tych do
suchych lub farbowanych (jak mam pofarbowane).

> Jak
> używałam specjalnych szamponów do włosów tłustych przetłuszczały mi
> się jeszcze bardziej.

Tu to samo.

Iff

1. Data: 2005-09-24 16:35:38

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od dwóch miesięcy używam szamponu do pielęgnacji włosów przetłuszczających
> się Regulate z serii SP Welli i maski Regulate z tej samej serii.

Gdzie to mozna kupic i ile kosztuje? Mam juz naprawde dosyc moich wlosow, a
skoro to pomaga to moze warto sprobowac?

Pozdrawiam

Magda

Bal absolwentow
Co z farbowaniem??????????