jaki wybrać krem?

1. Data: 2003-09-30 19:10:44

Temat: jaki wybrać krem?
Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Już od pewnego czasu czytuję grupę i muszę przyznać, ze juz parę razy
skorzystałam z niektórych porad :) Mam nadzieję, ze ja też kiedyś będę mogła
pomóc :) A teraz do rzeczy...
Mam 24 lata i zauważyłam, że rano skóra pod oczami jest leciutko zasiniona
i troszeczkę jakby opuchnięta. Może ktoś mógłby polecić mi jakiś dobry
(czytaj: sprawdzony) krem na tego rodzaju 'dolegliwość' :) Z góry dziękuję
:)
Pozdrawiam. A.

1. Data: 2003-09-30 22:42:50

Temat: Re: jaki wybrać krem?
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-01 00:43:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *MusicMan* skreślił te oto słowa:

> oooo prosze jestem facet a wiem :) shiseido pod oczy

Tak z ciekawosci, bo moj TZ tez czegos szuka ostatnio (chce zmienic krem
Biothermu) mozna prosic o dokladna nazwe, bo kremow to pewnie maja kilka,
albo chociaz o serie, z ktorej jest.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-09-30 22:43:33

Od: "MusicMan" <j...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (czytaj: sprawdzony) krem na tego rodzaju 'dolegliwość' :) Z góry dziękuję

oooo prosze jestem facet a wiem :) shiseido pod oczy

mam takie po 130 zl :) oryginalne nowiutkie - hmm to chyba reklama:)
ale mowie powaznie

pozdr.

mm

1. Data: 2003-09-30 22:51:37

Od: "MusicMan" <j...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Biothermu) mozna prosic o dokladna nazwe, bo kremow to pewnie maja kilka,

prosze bardzo: shiseido bio-performance
mam takze kosmetyki lancome alr to kremy do twarzy - nie pod oczy.

pozdr.

mm

1. Data: 2003-09-30 22:54:04

Temat: Re: jaki wybrać krem? - POMYLKA :)
Od: "MusicMan" <j...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MusicMan" <j...@T...pl> napisał:

> prosze bardzo: shiseido bio-performance
> mam takze kosmetyki lancome alr to kremy do twarzy - nie pod oczy.

taki tez mam ale ten pod oczy to benefiance - 15 ml.

pozdr.

1. Data: 2003-10-01 06:21:39

Od: p...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Sep 2003, A. wrote:
> [...]
> i troszeczkę jakby opuchnięta. Może ktoś mógłby polecić mi jakiś dobry
> (czytaj: sprawdzony) krem na tego rodzaju 'dolegliwość' :) Z góry dziękuję
Ja uzywam kremu ze swietlika (dostepny w aptekach) i jest calkiem niezly.
Mam 30 lat i zadnych workow pod oczami (nawet zmarszczki nie chca mi sie
robic:-)), a jak oczka mi sie zmecza, to nakladam kompres z herbaty.
Panterka
--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-01 08:38:56

Od: "Aleksandra" <r...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam 30 lat i zadnych workow pod oczami (nawet zmarszczki nie chca mi sie
> robic:-)), a jak oczka mi sie zmecza, to nakladam kompres z herbaty.

Ja polecam krem z serii Forte 25+ (żel-krem dotleniający pod oczy i na powieki)
bardzo nawilża i daje super poczucie świeżości, oczy nie są tak zmęczone.
Dokładniejszy opis na:

http://www.sklep.eris.pl/produkt.php?id=126

1. Data: 2003-10-01 08:56:05

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-01 00:54:04 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *MusicMan* skreślił te oto słowa:

> taki tez mam ale ten pod oczy to benefiance - 15 ml.

Dzieki za info :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-10-01 20:36:48

Od: Anoleczka <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik A. napisał:
> [...]
> i troszeczkę jakby opuchnięta. Może ktoś mógłby polecić mi jakiś dobry
> (czytaj: sprawdzony) krem na tego rodzaju 'dolegliwość' :) Z góry dziękuję

Pozwolę sobie wtrącić swoje zdanie, ale najpierw chciałam się przywitać
z Szanownymi Grupowicz(k)ami :)
Używam NIVEA VISAGE Krem pod oczy i bardzo go sobie chwalę. A miewam
rano (zwłaszcza po żle przespanej nocy) problem ze "zmęczonymi oczami".
Pozdrawiam
Ania
--
/\ /\ /\ /\ /\ /\ /\
/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \

1. Data: 2003-10-02 08:48:04

Od: " nina" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a propos kremow pod oczka, w jakim wieku powinno sie zaczac ich uzywac??, ja
mam 20 lat i czesto zmeczone oczka, moze przyszedl juz na mnie czas. hihi,
jakis delikatny kremik?? tylko jaki??
pozdrawiam
nina

KillyS