jakich uzywacie desek do krojenia-sonda:)

1. Data: 2004-08-02 15:44:24

Temat: jakich uzywacie desek do krojenia-sonda:)
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawa jestem, czy przewazaja tradycyjne drewniane, czy plastikowe, czy
szklane?

ja mam drewniana i zastanawiam sie jakie zalety/wady maja inne deski...

1. Data: 2004-08-02 16:04:26

Temat: Re: jakich uzywacie desek do krojenia-sonda:)
Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:celngn$1k7v$1@mamut1.aster.pl...
> ciekawa jestem, czy przewazaja tradycyjne drewniane, czy plastikowe, czy
> szklane?
>
> ja mam drewniana i zastanawiam sie jakie zalety/wady maja inne deski...

ja mam drewniane, z brzozy- sama sobie zrobilam i jestem z nich dumna;-)
ich wada jest to , ze jestem z nich zbyt dumna i kiedy monsz je troche
ubrudzi np natka pietruszki od razu mnie serce boli ze sie zepsuja;-)

ewa-zapalony stolarz poczatkujacy

1. Data: 2004-08-02 16:05:45

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawa jestem, czy przewazaja tradycyjne drewniane, czy plastikowe, czy
> szklane?
Ja uzywam drewnianych i szklanej. Preferuje drewniane, jakos tak fajniej mi
sie na nich kroi :)
Magda

1. Data: 2004-08-02 16:10:04

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua napisał(a):

> ciekawa jestem, czy przewazaja tradycyjne drewniane, czy plastikowe, czy
> szklane?

Ja mam szkiełko. Bardzo sympatyczne jest i łatwo się myje.

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

1. Data: 2004-08-02 16:33:37

Od: "Regent" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawa jestem, czy przewazaja tradycyjne drewniane, czy plastikowe, czy
> szklane?

Drewniane. Przywiezione z Białowieży (budka przed Rezerwatem Żubrow).

Pzdr
Regent

1. Data: 2004-08-02 16:36:11

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szklane?
>
> ja mam drewniana i zastanawiam sie jakie zalety/wady maja inne deski...

drewniana - najbardziej lubię, chociaż drewno potrafi złapać zapachy...
błe... Najbardziej nie lubię takiej przesiakniętej zapachami smażenia
wszystkiego drewnianej łopatki do patelni...
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-08-02 19:15:58

Od: "Bee" <b...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawa jestem, czy przewazaja tradycyjne drewniane, czy plastikowe, czy
> szklane?

Drewniane, mam też szklaną ale mniej uzywana, trochę jako ozdoba służy, ale
faktycznie - jak ktoś już napisał - lepiej się myje.

Gosia

1. Data: 2004-08-02 20:12:28

Od: "Przemodar" <p...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Używam wyłącznie drewnianych. Jedna mała do ciachania warzywek i
drobiazgów. Druga wielka i ciężka jak sto diabłów (z bukowych klocków
klejonych na sztorc) do szlachtowania wieprzków i innych stworzeń
pałętających się czasami po kuchni.
Miałem kiedyś szklaną, ale ten charakterystyczny zgrzyt noża oraz
podświadoma nieufność co do jej wytrzymałości na mocniejsze walnięcia w
nią i maltretowanie ogólne zniechęciły mnie do szkła.
Być może ktoś na tej grupie już to podał, a może zasłyszałem w radio -
otóż jakaś brytyjska grupka speców od badań nad rzeczami mało dla
ludzkości ważnymi stwierdziła, że deski drewniane są bardziej czyste
biologicznie i mniej podatne na bakterie niż te z plastiku czy szkła.
Eksperymenty powtarzano wielokrotnie i wyniki są zdumiewające i niejako
przeczą "zdrowemu" rozsądkowi - drewno używanej, starej deski niszczy
drobnoustroje skuteczniej niż szorowanie szklanej czy plastikowej.

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie"

1. Data: 2004-08-02 23:51:49

Od: "Anna Sheridan" <o...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

> drewniana - najbardziej lubię, chociaż drewno potrafi złapać zapachy...
> błe... Najbardziej nie lubię takiej przesiakniętej zapachami smażenia
> wszystkiego drewnianej łopatki do patelni...

Tez mam drewniana, najulubiensza, od czasu do czasu szoruje ja sola kuchenna
i splukuje potem bardzo goraca woda. Ta sol usuwa zapachy. (nic gorszego jak
kroic owoce i nagle sie zorientowac, ze deska zajezdza cebula...). Mam tez
szklana z ladnym wzorem, uzywam jej na stol do podawania rzeczy, ktore
goscie sami sobie kroja, w kuchni na codzien jej nie lubie.
Ania
(zmien ombre na omberis)

1. Data: 2004-08-03 04:06:17

Od: "Nisia*" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szklane?
>
> ja mam drewniana i zastanawiam sie jakie zalety/wady maja inne deski...

Deski drewniane Rulezzzz :)
sa naj najlepsze...

Polewa cytrynowa
FENKUŁ
Kuchenka gazowo-elektryczna
deser trifle (czyli igraszki w kuchni)
knajpa ormianska nieopodal ciechocinka ???