pyszne mięska w SPHINXie

1. Data: 2004-08-02 16:19:01

Temat: pyszne mięska w SPHINXie
Od: "jEzUsIcKu To zNuF mIśKaCY!" <m...@s...debica.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

siema
bylem wczoraj na rynku krakowskim w tej restauracji i nie moge wyjsc z
podziwu jak oni marynują/przyprawiają te dania , ze sa takie pyszne...
udalo sie komus uzyskać podobny efekt ? :)
tzn poprosze o jakies przepisy , szczególnie na shoarme i pierś z kurczaka
pzdr
miś

1. Data: 2004-08-03 17:53:08

Temat: Re: pyszne mięska w SPHINXie
Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_> szukaj wiadomości tego autora

wiadomo, ze kazda liszka swoj ogonek chwali, ale chce powiedziec, ze jadalem
juz w kilk sphinxach: w Gdyni, w Gdańsku, w Krakowie i u nsa w Bytomiu.
Naprawde zaden z tych sphinxow nie umywa sie do Bytomskiego pod wzgledem
zarowno ilosci jak i smaku potraw.
Wierzcie mi, ale warto odwiedzic sfinksa w Bytomiu

Jackare
Bytom
http://jackare.jamajka.plukwa.net

1. Data: 2004-08-04 22:49:17

Od: "Strus'" <m...@p...onet.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>
napisał w wiadomości news:ceojeo$8qe$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> zarowno ilosci jak i smaku potraw.
> Wierzcie mi, ale warto odwiedzic sfinksa w Bytomiu

Ja nie jestem z Bytomia ale mam to samo zdanie. w Bytomiu najsmaczniej.

Pzdr. Strus

1. Data: 2004-08-05 09:38:50

Od: "E. Kabala" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jEzUsIcKu To zNuF mIśKaCY!"
<m...@s...debica.eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
> udalo sie komus uzyskać podobny efekt ? :)
> tzn poprosze o jakies przepisy , szczególnie na shoarme i pierś z kurczaka

cyce kurze na paseczki pokroic i zamarynowac w przypawie do gyros
podobny efekt

Ela

1. Data: 2004-08-05 09:56:49

Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> siema
> bylem wczoraj na rynku krakowskim w tej restauracji i nie moge wyjsc z
> podziwu jak oni marynują/przyprawiają te dania , ze sa takie pyszne...

To ta sieć która proponuje szeroką gamę arabskich potraw z wieprzowiny??

Pozdr

1. Data: 2004-08-12 13:09:49

Od: "Jerzy Kozłowski" <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie moge wyjsc z

> cyce kurze na paseczki pokroic i zamarynowac w przypawie do gyros
> podobny efekt
>
> Ela

a jak zrobic sosiki ktore oni podaja na przystawke...
genialne...
Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2004-08-16 12:36:27

Od: "E. Kabala" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Kozłowski" <j...@o...org.pl> napisał w wiadomości
> nie moge wyjsc z
> kurczaka

> a jak zrobic sosiki ktore oni podaja na przystawke...
> genialne...
> Pozdrawiam Jerzy

a tutaj pojęcia nie mam

ja podaję dużo sosu na wzór tzatziki, znaczy się śmietana lub jogurt +
starty ogórek zielony surowy i wycisnięty z wody i dużo czosnku

Ela

1. Data: 2004-08-17 08:35:34

Od: "Jerzy Kozłowski" <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tutaj pojęcia nie mam
>
> ja podaję dużo sosu na wzór tzatziki, znaczy się ?mietana lub jogurt +
> starty ogórek zielony surowy i wycisnięty z wody i dużo czosnku
>
> Ela

tzazyki to tzazyki swietny sosik ale ma sie zupelnie nijak do
tamtych...jeden jest rozowy o konsystencji gestego majonezu przyznam ze
najmniej mi smakowal, ale drugi czerwony z jakimis nasionkami grudkami z
niesamowitym smakiem i ten trzeci chyba jogurtowy ale tez nie "cacykowy"
tylko inny ...
przepraszam musze wyjsc wytrzec pyszczysko bo klawiature zaslinie....
Jerzy.

1. Data: 2004-08-17 11:51:33

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Aug 2004 10:35:34 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Jerzy Kozłowski*,
w wiadomości news:<news:cfsfr7$3s0$1@pippin.warman.nask.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> najmniej mi smakowal, ale drugi czerwony z jakimis nasionkami grudkami z
> niesamowitym smakiem i ten trzeci chyba jogurtowy ale tez nie "cacykowy"

Na podstawie moich doświadczeń doszłam wniosku, że:
- ten pierwszy jest pomidorowy, na bazie majonezu i faktycznie jest
nieszczególny, podejrzewam, że robią to na koncentracie, albo na ketchupie
- ten drugi jest pikantny i na bank ma w sobie jakąś paprykę zmiksowaną, na
bazie pomidorów, mocno przyprawiony
- trzeci jest klasyczny czosnkowy, na jogurcie lub wręcz serku homo, jeśli
moje podniebienie się nie myli

Myślę, że do ekperymentów w tej dziedzinie może Cię zachęcić post, który
znajdziesz tutaj:
http://glinki.com/?l=kyc8sh
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-08-17 12:16:01

Od: "maja" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości >
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=39040
chociaż w Tobie taka jest pokusa
radzę, nie idź za krakusa!
maja

jakich uzywacie desek do krojenia-sonda:)
Polewa cytrynowa
FENKUŁ
Kuchenka gazowo-elektryczna
deser trifle (czyli igraszki w kuchni)