jakie ciśnienie u dziecka?

1. Data: 2006-09-17 20:30:39

Temat: jakie ciśnienie u dziecka?
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie powininiem mieć normalne ciśnienie 11 letni chłopiec?
Po większym wysiłku - krew z nosa leci.
Nie wiem co o tym myśleć . Jutro spróbuję dostać się do jakiegoś lekarza.

Krasnal
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

2. Data: 2006-09-17 20:37:09

Temat: Re: jakie ciśnienie u dziecka?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krasnal" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> Jakie powininiem mieć normalne ciśnienie 11 letni chłopiec?
http://www.nhlbi.nih.gov/guidelines/hypertension/chi
ld_tbl.htm
http://www.nhlbi.nih.gov/guidelines/hypertension/chi
ld_tbl.pdf

> Po większym wysiłku - krew z nosa leci.
> Nie wiem co o tym myśleć . Jutro spróbuję dostać się do jakiegoś lekarza.

krew z nosa nie musi oznaczac wysokiego cisnienia.

iwon(k)a

3. Data: 2006-09-18 09:48:19

Od: "NOA" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jakie powininiem mieć normalne ciśnienie 11 letni chłopiec?
> Po większym wysiłku - krew z nosa leci.

Ja mialam zawsze za niskie cisnienie, czasami lekarze dziwili sie, ze
jeszcze chodze i zdarzalo sie dosc czesto kapanie z nosa, przyczyny moga byc
rozne, przemeczenie, slabe naczynia krwionosne, jakis nagly wysilek albo ten
typ tak ma, tak jak ja, wyroslam z tego i od wyjscia z wieku nastolatkowego
nie zdarza sie.
No ale oczywiscie lekarz bedzie najodpowiedniejszy :))

Magda

4. Data: 2006-09-18 11:22:29

Od: "tom" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po większym wysiłku - krew z nosa leci.

moze cos z naczyniami krionosnymi, moze lekarz doradzi
jakis lek lub diete na ich wzmocnienie

Tomek

Komórki nerwowe
psychiatra we Wrocławiu