jakie jest BTW sera Feta?

1. Data: 2004-01-12 15:19:45

Temat: jakie jest BTW sera Feta?
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Jak w tytule, prosze o pomoc, w dostepnych mi tablekach ni ma.
Znajac niezawodnosc grupowiczow z gory dziekuje.Hafsa
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

2. Data: 2004-01-12 16:37:26

Temat: Re: jakie jest BTW sera Feta?
Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
> Jak w tytule, prosze o pomoc, w dostepnych mi tablekach ni ma.
> Witam
Feta
BTW 17:16:1 kcal 215
Dodaj od razu do bazy produktow
Pozdrawiam
maf
-----------------------------
www.optymal-btw.aktis.i.p.pl

3. Data: 2004-01-12 19:05:34

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Jak w tytule, prosze o pomoc, w dostepnych mi tablekach ni ma.
> Znajac niezawodnosc grupowiczow z gory dziekuje.Hafsa

Więc, feta, którą dziś kupiłem w epi ma na opakowaniu napisane:
białko 19,5 tłuszcz 20 i 275 kcal.
Węglowodany nie podane, więc chyba nie ma, jak widzę kupiłem gorszą fetę niż
podał maf :(

Pozdrawiam,
Adam

4. Data: 2004-01-12 19:33:56

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
> białko 19,5 tłuszcz 20 i 275 kcal.
> Węglowodany nie podane, więc chyba nie ma, jak widzę kupiłem gorszą fetę
Sa chyba 3 rodzaje fety, IZZ /skad wzialem dane/ chyba propaguje te
niskotluszczowa, i takie podaje dane w swoich tabelach.
Pozdrawiam
maf

5. Data: 2004-01-13 09:35:35

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MarekF napisał:
> Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Feta
> BTW 17:16:1 kcal 215
> Dodaj od razu do bazy produktow
> Pozdrawiam
> maf
> -----------------------------
> www.optymal-btw.aktis.i.p.pl
> ------------------------------

Dzieki, juz to zrobilam i wiecej o fete nie zapytam :-))) zreszta ona
nie byla dla mnie , ja nie jem fety i innych serow od jakiegos czasu, bo
mi w plan sie zmiescic nie chce ( z bialkiem oczywiscie)
Hafsa dzis bez jedzenie(chyba)

--

MM kasza perłowa IG=25
Picie płynów podczas posiłku