jakie tusze do rzęs polecacie?

21. Data: 2007-11-27 18:36:38

Temat: Re: jakie tusze do rzęs polecacie
Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lis, 19:32, Boska <n...@n...ru> wrote:

> Lash Architect - L'Oreal - u mnie przebil Diorshow na glowe.
>
> Boska

uzywasz Lash Architect i jak? dobry jest?

22. Data: 2007-11-27 19:36:50

Temat: Re: jakie tusze do rze;s polecacie
Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

a...@i...pl wrote:

> uzywasz Lash Architect i jak? dobry jest?

a ktorego slowa w "przebil Diorshow na glowe" nie rozumiesz?

Boska

23. Data: 2007-11-27 20:17:15

Temat: Re: A propos Max Factora...
Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:

> Auuuu, no to rzeczywiscie malo. Ale, kurcze, skoro pozytywnie oceniasz
> gumowa szczote, to chyba sie skusze. Moj tusz juz powoli dogorywa (nie
> mam sie czego czepiac, kupilam go chyba w marcu) i przydalby sie nowy. Z
> reklamy pamietam, ze szczota byla czerwona. Szczerze mowiac wlasnie to
> mnie zachecilo :)

Czerwona szczota to w Rimmelu, a od tego badziewia trzymaj sie jak
najdalej - ja kupiłam mamie Masterpiece, i jak jestem u niej to go
podkradam, bo jest niesamowity. Też chciałam taki mieć, ale
stwierdziłam, że spróbuje innego, głupia byłam - rimmel ma szczoteczkę
z chamskiego twardego plastiku, a w Masterpiece jest miękka guma, tak
że sobie oka nie wydłubiesz.

--
Bastet-Milo

24. Data: 2007-11-27 22:37:04

Od: Karolina Kostrzewa <carollas@plumk_interia._pl> szukaj wiadomości tego autora

Boska pisze:

> a ktorego slowa w "przebil Diorshow na glowe" nie rozumiesz?
>
> Boska
hehe
no ja uwazam lash architecta za totalny badziew - lezy w koszyku i
pewnie niedlugo wyladuje w koszu.
KK

25. Data: 2007-11-28 02:28:58

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Kostrzewa wrote:

> hehe
> no ja uwazam lash architecta za totalny badziew - lezy w koszyku i
> pewnie niedlugo wyladuje w koszu.
> KK

ja juz na tej grupie wyrazalam swoje zdanie wielokrotnie, pytanie o tusz
pada nieodmiennie co kilka miesiecy co najmniej. po przetestowaniu wielu
, na scene najbardziej nadaje mi sie on, nie uczula i daje efekt
sztucznych rzes. naturalnie ze trzeba miec wlasne przyzwoite, zeby bylo
na czym budowac, z pustego i salomon nie naleje. mnie sie sprawdza,
kupilam drugi juz (po pol roku musze swiezy, bo mi oczy lzawia, uzywam
starego do brwi) i nadal jestem zadowolona. od czasu do czasu stosuje
zalotke.

Boska

26. Data: 2007-11-28 08:46:48

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Nov 2007 21:17:15 +0100, Katarzyna 'Bastet' Świderska
<b...@C...wp.pl> wrote:

> [...]
> stwierdziłam, że spróbuje innego, głupia byłam - rimmel ma szczoteczkę z
> chamskiego twardego plastiku, a w Masterpiece jest miękka guma, tak że

O, dzieki wielkie za informacje i przestroge :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

27. Data: 2007-11-28 09:23:22

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boska wrote:
(...)
> , na scene najbardziej nadaje mi sie on, nie uczula i daje efekt
> sztucznych rzes. naturalnie ze trzeba miec wlasne przyzwoite, zeby bylo
> na czym budowac, z pustego i salomon nie naleje.

Oo, tak mów od razu. Co dobre na scene;, na codzien' do zwyk?ej pracy
nadaje sie; tak, jak i reszta makijaz.u scenicznego ;)

http://krycha.kofeina.net choc' nie be;dzie to pewnie mys'l z?ota:
Najpie;kniejsza; muzyka; przed snem
jest mruczenie szcze;s'liwego kota. (F.Klimek)

28. Data: 2007-11-28 16:19:49

Od: "Karolina Kozłowska" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli kupować to tylko tusz Lancome!!!!!!!!!!1
Użytkownik <a...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
dziewczyny!! jakie tusze do rzęs polecacie? moje rzesy są krótkie i
wogóle nie chca sie ukladac, mam zamiar kupic sobie tusz Loreala lash
architekt nuit, powiedzcie mi czy jest dobry, a jak nie ktory byscie
mi doradzily? chce zeby moje rzesy byly dlugie, pogrubione i
podkreślone. prosze o pomoc.
.

29. Data: 2007-11-29 20:26:35

Od: MagMa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 03:28, Boska <n...@n...ru> wrote:

> [...]
> , na scene najbardziej nadaje mi sie on, nie uczula i daje efekt
> sztucznych rzes. naturalnie ze trzeba miec wlasne przyzwoite, zeby bylo

Moje rzesy sa bardzo przyzwoite a Lash Architekt po kilku uzyciach
sklejal je w patyczki i w ogole byl do kitu, wygladalam potwornie
wiec osobiscie odradzam
i raczej mam średnie zaufanie do firmy L'Oreal, nawet The Body Shop,
od kiedy został przez nich wykupiony stracił na jakości, kto lubi body
buttery - wie o czym mowie.

dokańczam w tej chwili "czerwonego" Rimmela, którego co rano musze
przeklinać, bo wysusza mi rzesy na wiór a oczy mam ochote wydrapać po
ok. godzinie siedzenia w biurze. Tandeta :/.

jak dla mnie najlepsze sa Burzuje, pare dni temu zakupilam jakis nowy
i jakosc bez porównania jest lepsza. Na Diory, Kliniki itd. szkoda
byłoby mi pieniedzy.

MagMa

30. Data: 2007-11-30 20:21:38

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Nov 2007 12:26:35 -0800 (PST), MagMa napisał(a):

> jak dla mnie najlepsze sa Burzuje, pare dni temu zakupilam jakis nowy
> i jakosc bez porównania jest lepsza. Na Diory, Kliniki itd. szkoda
> byłoby mi pieniedzy.

Revlon fajny jest, luxurious lengths - fajną ma szczoteczkę, która ładnie
rozczesuje rzęsy i nie tworzy patyczków:)

Pozdrawiam,
Marta

Dobry fryzjer - Warszawa Ursynów
L'Oreal ReFinish i Renoviste