jakie uszczelki...

1. Data: 2012-06-28 12:11:21

Temat: jakie uszczelki...
Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dostałem wreszcie w łapy te rurki miedziane do podłączania baterii...:-)
podpowiedzcie, jakie uszczelki (1/2, 3/8 cala) najlepiej stosować do tego i
podobnych wężyków przy łączeniu z baterią? czarna guma (takie często są na
stałe w wężykach elastycznych), fibra, białe silikonowe?

pozdrawiam
s_13

2. Data: 2012-06-28 12:23:22

Temat: Re: jakie uszczelki...
Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i podobnych wężyków przy łączeniu z baterią? czarna guma (takie często są
> na stałe w wężykach elastycznych), fibra, białe silikonowe?

Uszczelki nie ważne. Najważniejsze obficie podlewać po zakopaniu gdyż
inaczej się nie przyjmą.

Marek

3. Data: 2012-06-28 14:21:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Jun 2012 14:23:22 +0200, 4CX250 napisał(a):

> Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> Uszczelki nie ważne. Najważniejsze obficie podlewać po zakopaniu gdyż
> inaczej się nie przyjmą.

I koniecznie zielonym do góry, zielonym do góry!
:-D

--
XL

4. Data: 2012-06-29 13:23:03

Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I koniecznie zielonym do góry, zielonym do góry!
> :-D

człowiekowi się machnie... próbuje usunąć... a i tak nie darują nie
darują... :-)))

pozdrawiam
s_13

5. Data: 2012-07-02 09:36:17

Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> człowiekowi się machnie... próbuje usunąć... a i tak nie darują nie
> darują... :-)))

Czuwaj!

Marek

Audrey, Hannah & Libby Decker Seeking Mouthful & Cuntful
Świerk, ciąć czy ratować?
Jak odstraszać szpaki, kawki itp z czareśni?
MSZYCE - wszędzie i powracajace
Sosna pinia