jakie zarowki energooszczedne??

1. Data: 2005-02-24 20:45:22

Temat: jakie zarowki energooszczedne??
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam zarowek energooszczednych, najlepiej aby swiatlo bylo bardizej zolte
niz biale.
Jakie modele/producentow polecacie??
Adam

2. Data: 2005-02-25 11:13:56

Temat: Re: jakie zarowki energooszczedne??
Od: "Rycho" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-02-25 11:55:23

Od: "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://glinki.com/?l=vf5wit

4. Data: 2005-02-25 13:43:30

Od: "BoDro" <b...@w...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rycho" <r...@i...pl> napisał:

> Może takie "ENERGY SAVER OSRAM DULUX EL" LONGLIFE --ja jestem zadowolony,

to ja miałem chyba Osramy "SHORTLIFE", bo z dwóch sztuk zakupionych dla
przetestowania ich oszczędnosciowych "walorów", żadna nie przetrzymała roku.
Ale teraz myślę, że to "kara boska" za grzech zakupienia ich w niedzielę w
hipermarkecie :-)

Bogdan

5. Data: 2005-02-25 22:21:06

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:ULDTd.67875$2e4.7433@news.chello.at
Od: Rycho <r...@i...pl>
Było:
> Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Może takie "ENERGY SAVER OSRAM DULUX EL" LONGLIFE --ja jestem
> zadowolony, Pozdrawiam

Kupiłem takie 3 (15W=75W, 900 Lumenów) w dniu 29-07-1994 :D (mam pieczątkę i
datę zakupu na pudełku bo ono równocześnie jest gwarancją)
Dziś świeci już tylko jedna.
Oczywiście na wymianę kupiłem OSRAM Dulux EL, 5 żarówek kupionych przez 11
lat ! Niezły wynik !

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

6. Data: 2005-05-18 06:26:48

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sławek SWP" <s...@w...pl> wrote in message
> Kupiłem takie 3 (15W=75W, 900 Lumenów) w dniu 29-07-1994 :D (mam pieczątkę i

Ja kupiłem w 1998 roku philipsa 21W za 23zł z zapłonem mechanicznym (taka większa).
Padła po 6 latach (właściwie to dalej świeci, ale bardzi ciemno, coś jak żarówka 7W
:-) ).

7. Data: 2005-05-18 08:28:14

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 18 May 2005 08:26:48 +0200, na pl.rec.dom, nom napisał(a):

> Ja kupiłem w 1998 roku philipsa 21W za 23zł z zapłonem mechanicznym (taka
większa).Padła po 6 latach (właściwie to dalej świeci, ale bardzi ciemno, coś jak
żarówka 7W :-) ).

podobno, ale tylko czytalem taka swietlowke sie regeneruje... zwieksza sie
prad na zarniku czy jakos tak...

poza tym teraz masz taki wybor swietlowek kompaktowych w roznych cenach, ze
nei jest problemem cos wybrac i te najtansze nie koniecznie sa najgorsze...
np. ja mam kilka swietlowek topowych (osram, philips) oraz tych no name i
tez dlugo juz swieca... osobiscie swietlowek uzywam tylko jako swiatlo
dodatkowe lub boczne, jelsi potrzebuje wiecej przyzwoitego swiatla zwykle
zarowki sa niezastapione (ewentulanie coraz bardzej popularne z. kryptonowe
albo halogenowe)

8. Data: 2005-05-18 17:47:09

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Szukam zarowek energooszczednych, najlepiej aby swiatlo bylo bardizej zolte
> [...]
To sa żarówki do piwnicy albo na strych. Nie wiem czemu do takich zastosowań
muszą być energooszczędne. Jak kupisz drogą żarówkę to Ci ukradną. Ile razy w
tygodniu idziesz do piwnicy. Jak często to załóż sobie normalną żarówkę.
Najlepiej halogenową albo kryptonową. Daja troche więcej swiatła niz zwykłe
żarówki, więc są energooszczędne. Tomek

antyczne mebelki-gdzie?
antyczne mebelki-gdzie?
Meble IKEA