japońskie "ekrany"

1. Data: 2003-07-26 12:05:43

Temat: japońskie "ekrany"
Od: "neko" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z wykorzystywaniem japońskich przegród,
przeczytałem gdzieś że nazwać to można ekranami - czy ktoś robił samemu coś
takiego: listwy drewniane a między nimi pergamin/ płótno (może jeszcze coś
innego). A może znacie jakieś namiary, gdize można coś takiego kupić? Jak
myślicie, czy można takich ekranów użyć jako drzwi do pokoju? A może do
jakiś innych celów?

Pozdrawiam
Adrian

1. Data: 2003-07-27 21:10:49

Temat: Re: japońskie "ekrany"
Od: Leszek Karlik <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Jul 2003 14:05:43 +0200, neko <n...@w...pl> disseminated
foul capitalist propaganda:

> [...]
> innego). A może znacie jakieś namiary, gdize można coś takiego kupić? Jak
> myślicie, czy można takich ekranów użyć jako drzwi do pokoju? A może do

Kiedy w nocy napadną cię ninja możesz ich przez nie efektownie
rzucać.

> Adrian
Leslie MSPANC
--
Sol-Earthsa Leszek Leslie Karlik dam Posen;
Drone, Offensive; Special Circumstances, Contact Section.

Ariston MBA 4033 CV
Pomocy
plamy z krwii
[spam] okna PCV
"półkolonie" dla dzieciaków w górach -[polecam:)