jarzmianka

111. Data: 2004-11-24 20:24:28

Temat: Re: jarzmianka
Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2vfbvypgr.fsf@sapijaszko.net...

> znajdę. Choćbym miał maliny wykarczować :-)

a nie lepiej winorośle ?

pozdr
Ania

112. Data: 2004-11-24 20:26:01

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Nov 2004 21:18:45 +0100, Miłka napisał(a):

> Pod Kielcami jest miejscowość Tokarnia a tam muzeum wsi kieleckiej.
> Utworzono coś w rodzaju osady wiejskiej, z drewnianym kościółkiem i domkami
> krytymi strzechą z drewnianymi sztachetowymi płotami. A wokół posadzono to
> co jest synonimem wiejskiego ogródka. To stamtąd mam kalinę koralową która
> rosła na tle wapnowanej ściany starej chałupy.

Ładnie to tak z muzeum pozyskiwać? Hę?;-)

Kalina koralowa rosła kiedyś u moich pradziadków, niestety ogród
czasy swojej świetności ma za sobą.
Mnie udało się kalinę wysępić - od Kronopio właśnie:-)
Teraz już tylko czekam na korale:-)

Pozdrawiam
Marta

113. Data: 2004-11-24 20:28:46

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Onet" <a...@p...onet.pl> wrote:

> a nie lepiej winorośle ?

Nie, z nich przynajmniej szpaki mają pożytek.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Świat zgodnie z planem szedł przez moment,
Lecz człowiek słuchał grzesznych ponęt

114. Data: 2004-11-24 20:32:07

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24 Nov 2004 21:14:12 +0100, Grzegorz Sapijaszko napisał(a):

> To ja już mogę się zaoferować, że jeśli chodzi o stare odmiany drzew i
> krzewów, ze szczególnym uwzględnieniem klonów i buków to miejsce
> znajdę. Choćbym miał maliny wykarczować :-)

No tak, ale do tego stara chałupa i stare drzewa potrzebne, wiesz klimat
musi być:-)
Ja to mam...

Pozdrawiam
Marta

115. Data: 2004-11-24 20:32:35

Temat: Re: Odp: jarzmianka
Od: "Dirko" <d...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1416t72x1gf11.zijkaf1v7ea4$.dlg@40tude.net Marta
Góra <m...@m...pl> napisał(a):

> PS. Jak już o chciejstwach wiejsko-ogrodowych to ja białej ostróżki
> poszukuję bezskutecznie:-(

Hejka. Przecież była w Kokotowie. Nawet pełna. :-) Delphinium
beladonna "Casablanca"
Pozdrawiam retrospektywnie Ja...cki

116. Data: 2004-11-24 20:36:50

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Nov 2004 21:32:35 +0100, Dirko napisał(a):

> Hejka. Przecież była w Kokotowie. Nawet pełna. :-) Delphinium
> beladonna "Casablanca"

Była.
Biały mak orientalny też był rok wcześniej:-(
Gdzieś powinam mieć zdjecie.
Nie kupię tam nic bez kwiatów.

Pozdrawiam
Marta

117. Data: 2004-11-24 20:36:53

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 24 Nov 2004 21:14:12 +0100, Grzegorz Sapijaszko napisał(a):
>

> No tak, ale do tego stara chałupa i stare drzewa potrzebne, wiesz klimat
> musi być:-)
> Ja to mam...

ja też
pozdr
Ania

118. Data: 2004-11-24 20:40:12

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ładnie to tak z muzeum pozyskiwać? Hę?;-)
>
> Pozdrawiam
> Marta

Dyrektor muzeum to przyjaciel rodziców, muszę tam się wybrać wiosną,
może moja coś nowego_starego ;-)

Serdecznie Miłka

119. Data: 2004-11-24 20:43:19

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Nov 2004 21:40:12 +0100, Miłka napisał(a):

> Dyrektor muzeum to przyjaciel rodziców, muszę tam się wybrać wiosną,
> może moja coś nowego_starego ;-)

Raport koniecznie:-)

Pozdrawiam
Marta

120. Data: 2004-11-24 20:44:00

Temat: Odp: jarzmianka (was: Odp: jarzmianka)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:xwqy4iirqwim$....@4...net..
.

> http://ag.bocznica.org/

Super!! :-)) Wrzuciłem to do "ulubionych" :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

patisony
Nareszcie mam!