jarzmianka

41. Data: 2004-11-22 15:36:13

Temat: Re: jarzmianka
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@5...pl> napisał w wiadomości
news:cnsjbe$1ca$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Hejka. Jestem autentycznie zaskoczony, Kasiu. Myślałem, że Twoje
> apetyty kolekcjonerskie są nieograniczone. :-)
> Pozdrawiam wybrednie Ja...cki

Może i są ale nie da się mieć wszytskiego, dalie mi nie pasują ;)

> PS Dalie mają bardzo różne kwiaty, ale kwitną aż do mrozów i to jest
> ich zaleta. :-) A wada, że trzeba bulwy wykopywać na zimę i mieć
> miejsce do ich przechowania. :-(

A to, to ja wiem :))

Pozdrawiam
Kaśka

42. Data: 2004-11-22 17:08:51

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy Boletus Ci kitu nie wciska.
Tak podejrzewalam, jak poczytalam posty po moim pytaniu. Bo skoro
rodzimy dziki gatunek sam sie rozsiewa , innym te hodowlane tez , to nie
ma na co czekac , tzn. poczekam kilka dni , bo ma sie ocieplic.
pozdrawiam, Barbara

43. Data: 2004-11-22 17:16:13

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

czytałam,że nasiona jarzmianki tracą dośc szybko

> http://onrockgarden.com
> Też piszą, że nasiona szybko tracą zdolność do kiełkowania. Ale to niestety
> nie oznacza, że nie zobaczymy ich w sprzedaży - miłek przecież bywa, dyptam
> i inne "trudne" roślinki również.
Wielkie dzieki , i tak mialam posiac za pare dni , jak sie ociepli . No
i dalas mi nadzieje na zdobycie nasion milka :-) !
Pozdrawiam, Barbara

44. Data: 2004-11-22 17:20:33

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jarzmianka, czy jak jej tam, wygląda
> na zwykłe badziewie
Nie dla wszystkich ! Dla mnie np. dalie wygladaja wulgarnie chociaz moze
kiedys zmienie zdanie.
Pozdrawiam chwilowo niezmiennie , Barbara

Wulgarni są ludzie, tych trzymam w KF-ie.
Kwiaty mogą być tylko piękne, ładne, badziewne.

Pozdrawia jako tako boletus

45. Data: 2004-11-22 17:21:59

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę, że mamy podobne zdanie na temat dalii :)) Tez ich nie sadzę, nie
> pasują mi do ogrodu.
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

I tu grubo się mylisz. W Twoim ogrodzie
właśnie dalii brakuje.

Pozdrawia ewidentnie boletus

46. Data: 2004-11-22 18:19:08

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziki gatunek sam sie rozsiewa , innym te hodowlane tez , to nie ma na co
> czekac , tzn. poczekam kilka dni , bo ma sie ocieplic.

Wróble i mazurki beda niebawem syte.

Pozdrawia pozytecznie boletus

47. Data: 2004-11-22 21:01:49

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Nov 2004 11:50:40 +0100, Barbara Miącz napisał(a):

> Nie dla wszystkich ! Dla mnie np. dalie wygladaja wulgarnie chociaz moze
> kiedys zmienie zdanie.

Żałuję, że nie zrobiłam zdjęć.
Mam tylko dwie i nie powiem, całkiem ładnei wyglądały z bylinami.

Pozdrawiam
Marta

48. Data: 2004-11-22 21:14:57

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Żałuję, że nie zrobiłam zdjęć.
> Mam tylko dwie i nie powiem, całkiem ładnei wyglądały z bylinami.
>
> Pozdrawiam
> Marta

Może jako uzupełnienie do innych roślin i to jeszcze niskie,ale ogólnie to
wyglądają zbyt sztucznie.
Mam jedną sadzę ją w doniczce, a tylko dlatego że dostałam w prezencie.

Pozdrawiam TeresaR

49. Data: 2004-11-22 21:23:44

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Nov 2004 22:14:57 +0100, Teresa napisał(a):

> Może jako uzupełnienie do innych roślin i to jeszcze niskie,ale ogólnie to
> wyglądają zbyt sztucznie.

To chyba zależy jakie dalie:-)
Moja jest wysoka o strzępiastych płatkach, kolor biały pomieszany z lila.
Naprawdę ładna.
Popmponowych nie lubię, miałam kiedys i na szczęście padły:-)

Pozdrawiam
Marta

50. Data: 2004-11-22 21:55:06

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Naprawdę ładna.
> Popmponowych nie lubię, miałam kiedys i na szczęście padły:-)

Jak zrobisz zdjęcia w przyszłym roku ,może mnie przekonasz,ważne jest też
zestawienie z roślinami ,wtedy jest inny efekt ,roślina zyskuje na ogólnym
wyglądzie

Pozdrawiam TeresaR.

patisony
Nareszcie mam!