jarzmianka

31. Data: 2004-11-20 21:46:13

Temat: Re: jarzmianka
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>     Zupełnie nie rozumiem o co tyle 'krzyku' ?
>     Jarzmianka, czy jak jej tam, wygląda
>     na zwykłe badziewie.

Zwykle badziewie? Zobacz ta spokojna elegancje kwiatow. :-))
http://www.warrenhills.co.uk/astrantia.html

Pozdrawiam, Krystyna

32. Data: 2004-11-21 07:48:31

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W miłości ?
>
> Pozdrawia boletus

Tysz
Pozdrawiam Jacek

33. Data: 2004-11-21 11:42:59

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W miłości ?
>
> Pozdrawia boletus

Nie narzekam ;-)

Serdecznie Miłka

34. Data: 2004-11-21 21:04:14

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> Nie narzekam ;-)

Może nie znasz wszystkiego ;-)

--
richo

35. Data: 2004-11-22 10:45:32

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za takie pytanie dwója do kwadratu !:-))
Jak mnie uczyli rachunkow , to 2 do kwadratu daje 4 i tego sie trzymam .
Teraz dwoja jest ocena pozytywna i dla wiekszosci uczniow
satysfakcjonujaca . No i nie po to jestem 3-ci miesiac emerytka :-))),
zebys mi szkole przypominal :-( .
> Posiejesz wiosną.
Jak pytalam , kiedy siac , to jeszcze zimy nie bylo . Zaskoczyla mnie
razem z Twoja odpowiedzia .
Tez pozdrawiam , Barbara

36. Data: 2004-11-22 10:50:40

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jarzmianka, czy jak jej tam, wygląda
> na zwykłe badziewie
Nie dla wszystkich ! Dla mnie np. dalie wygladaja wulgarnie chociaz moze
kiedys zmienie zdanie.
Pozdrawiam chwilowo niezmiennie , Barbara

37. Data: 2004-11-22 11:00:29

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

Nie dla wszystkich ! Dla mnie np. dalie wygladaja wulgarnie chociaz moze
kiedys zmienie zdanie.

Widzę, że mamy podobne zdanie na temat dalii :)) Tez ich nie sadzę, nie
pasują mi do ogrodu.

Pozdrawiam
Kaśka

38. Data: 2004-11-22 11:22:44

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zebys mi szkole przypominal :-( .
> Jak pytalam , kiedy siac , to jeszcze zimy nie bylo . Zaskoczyla mnie

Ja nie jestem pewna,czy Boletus Ci kitu nie wciska.W książce kwiaciarstwo
czy coś takiego /dawno/ czytałam,że nasiona jarzmianki tracą dośc szybko
zdolności do kiełkowania i dlatego nie ma nasion w sprzedaży.
Pozdrawiam,Lilka

39. Data: 2004-11-22 11:30:36

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
| czy coś takiego /dawno/ czytałam,że nasiona jarzmianki tracą dośc szybko
| zdolności do kiełkowania i dlatego nie ma nasion w sprzedaży.

http://onrockgarden.com
Też piszą, że nasiona szybko tracą zdolność do kiełkowania. Ale to niestety
nie oznacza, że nie zobaczymy ich w sprzedaży - miłek przecież bywa, dyptam
i inne "trudne" roślinki również.

Pozdrawiam, Basia.

40. Data: 2004-11-22 11:38:55

Od: "Dirko" <d...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cnsh50$h9r$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> Widzę, że mamy podobne zdanie na temat dalii :)) Tez ich nie sadzę,
> nie pasują mi do ogrodu.

Hejka. Jestem autentycznie zaskoczony, Kasiu. Myślałem, że Twoje
apetyty kolekcjonerskie są nieograniczone. :-)
Pozdrawiam wybrednie Ja...cki
PS Dalie mają bardzo różne kwiaty, ale kwitną aż do mrozów i to jest
ich zaleta. :-) A wada, że trzeba bulwy wykopywać na zimę i mieć
miejsce do ich przechowania. :-(

patisony
Nareszcie mam!
Cyklamenowy "skrętek"