jasna karnacja - opalanie

1. Data: 2005-06-14 17:16:03

Temat: Re: jasna karnacja - opalanie
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W archiwum slyszalam cos o masle kakaowym w proszku (?!).
> W aptece pani wytrzeszczyla oczy i stwierdzila, ze nie ma niczego
takiego...

Czyste masło kakaowe jest używane przez apteki jako podłoże do czopków i
globulek. Może mieć ono postać bloku ("twarda kostka") lub granulatu lub
wiórków. Niektóre apteki sprzedają takie recepturowe masło kakaowe, chociaż
teoretycznie raczej niepowinny.

1. Data: 2005-06-15 06:22:15

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga"

> Slyszlam o dobroczynnym dzialanu masla kakaowego. Ale nigdzie nie moge
> go znalezc (oprocz balsamow i kremow z dodatkiem masla kakaowego,
> nawilzajace nie do opalania).

Mam balsam do opalania Dax Cosmetics masłem kakaowym (widziałam faktor 6 i
12 w Rossmanie) - nieźle pachnie, ale nie wiem, czy coś pomaga w opalaniu,
bo ja się generalnie nie opalam.

Czarnulka

Pytanie trochę z innej beczki!!
BEZPŁATNE KURSY ZAWODOWE - Oferta dla Mazowsza
Suszarko-lokówka
pigulki
Chwale i nie chwale. Do wlosow.