jduszczynska?

1. Data: 2003-02-16 22:11:11

Temat: jduszczynska?
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
zgubiłam nazwę strony tej dziewczyny, a potrzebuję przepis na jej sałatkę. Czy
ktoś może mi podać nazwę tej strony? Dzięki, M.

2. Data: 2003-02-17 05:35:18

Temat: Re: jduszczynska?
Od: "Alex Jańczak" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl <s...@p...onet.pl> napisał(a) :

> Cześć,
> zgubiłam nazwę strony tej dziewczyny, a potrzebuję przepis na jej
> sałatkę. Czy ktoś może mi podać nazwę tej strony? Dzięki, M.

Google Twoim przyjacielem.
http://www.google.pl/ wystarczy wpisać Duszczyńska i nacisnąć "szukaj"
Otrzymujemy: http://jduszczynska.republika.pl/

Olka
--

Po co mezczyznie malzenstwo???
przyjaciele
Posag
[allegro] karuzela z pozytywka do lozeczka dziecinnego
Podział kosztów utrzymania (długie)