jebana szmato ja cię skasuję

21. Data: 2008-10-02 13:29:46

Temat: Re: jebana szmato ja cię skasuję
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ng0t1jv6wn9w.daw4f7ck4s0g.dlg@40tude.net...

> W związku z tym "sędzina" wielce prawdopodobna.

To przecież napisałem, iż zakładam że masz rację - czyli "sędzina"
prawdopodobna. Nadal nie rozomumiem, co chcesz z tego wywodzić.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

22. Data: 2008-10-02 13:30:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Oct 2008 15:25:24 +0200, tren R napisał(a):

> w ten sposób niezbyt warto. lepszy rydz niż nic.

Oglądałam kiedyś program dokumentalny o młodocianych kryminalistach w
Rosji.
Z nimi już NIC nie da się zrobić.

Ale Rosjanie sa pragmatyczni: zamiast więzić i utrzymywać - szkolą ich w
specjalnych obozach paramilitarnych. Po co - nawet się nie śmiem
domyślać...

23. Data: 2008-10-02 13:33:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Oct 2008 15:29:46 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> To przecież napisałem, iż zakładam że masz rację - czyli "sędzina"
> prawdopodobna. Nadal nie rozomumiem, co chcesz z tego wywodzić.
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Zasadność użycia terminu "sędzina", żesz :-)

24. Data: 2008-10-02 13:38:40

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> tren R; <gc2ama$vne$1@news.onet.pl> :

> W tym przypadku bohater przeżył przykry dysonans wynikający z tego, że
> był święcie przekonany, że do 18 nikt go nie ruszy. A tu małe zdziwko
> [ma 17 lat]. Przejdzie mu, ale rozumu od tego nie nabierze.

święty cielak :)

--
jestem w sobie zakochany.
niestety bez wzajemności.

http://bialo.czerwona.patrz.pl/

25. Data: 2008-10-02 13:43:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Oct 2008 15:38:40 +0200, tren R napisał(a):

> święty cielak :)

Niezły "cielaczek", skoro zarobił już w tym wieku na 15 latek... Albo
zgwałcił i zabił, albo odwrotnie, albo zabił i zabił :->

26. Data: 2008-10-02 13:44:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> dostrzegasz ~cień szansy na zmianę?

Trzeba by go tutaj ściągnąć, bez kolegów, wtedy byłby ~cień. ;)

Ewa

27. Data: 2008-10-02 13:45:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> To już raczej odmóżdżenie osobnika
> byłoby jedyną radą...

Odmóżdżenie to powolny proces, któremu ten 'chłopczyk' jest poddawany od
urodzenia, jak mniemam.

Ewa

28. Data: 2008-10-02 13:47:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Zasadność użycia terminu "sędzina", żesz :-)

Po co się upierasz? Nawet jeśli byłaby żoną sędziego, lub nawet jeśli
jest to wielce prawdopodobne, zaistniała w tym filmiku jako sędzia, nie
sędzina. :)

Ewa

29. Data: 2008-10-02 13:47:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Oct 2008 15:45:27 +0200, medea napisał(a):

> Odmóżdżenie to powolny proces, któremu ten 'chłopczyk' jest poddawany od
> urodzenia, jak mniemam.
>
> Ewa

Ale ja miałam na myśli odmóżdżenie poprzez zabieg i wszczepienie czipa
podającego elektrowstrząsy w momencie wzrostu agresji - czyli poziomu
hormonu agresji... No fakt, to dosyć drogie jest, trzaby za to zapłacić z
NASZEJ kieski... ale może byłoby warto.

30. Data: 2008-10-02 13:48:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Oct 2008 15:47:00 +0200, medea napisał(a):

> Po co się upierasz? Nawet jeśli byłaby żoną sędziego, lub nawet jeśli
> jest to wielce prawdopodobne, zaistniała w tym filmiku jako sędzia, nie
> sędzina. :)
>
> Ewa

No doooobraaa, niech Wam będzie :-DDD

DO SOLIDARNOSCI !!!