jeden czy dwa agregaty?

1. Data: 2003-07-07 11:18:36

Temat: jeden czy dwa agregaty?
Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

potrzebuję dużej lodówki z dużą zamrażarką. co lepsze dwa agregaty czy jeden i
dwa termostaty. jakiej firmy?

1. Data: 2003-07-07 13:32:38

Temat: Re: jeden czy dwa agregaty?
Od: "Adam Poloczek" <a...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zlezy od zastosowania. Jak zamrazarka chodzi caly rok to zdecydowanie jeden,
a jak okresowo to dwa. U mnie chodzi caly rok i mam jeden i jest super
(AMICA)

1. Data: 2003-07-07 14:27:28

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Jul 2003 d...@o...pl wrote:

> potrzebuję dużej lodówki z dużą zamrażarką. co lepsze dwa agregaty czy jeden i
> dwa termostaty. jakiej firmy?

To są takie z jednym agregatem i dwoma termostatami? Jak to działa?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-07-07 15:10:18

Od: "Marcin Sobczak" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@o...pl napisał(a):

> potrzebuję dużej lodówki z dużą zamrażarką. co lepsze dwa agregaty czy
jeden i
> dwa termostaty. jakiej firmy?

Ja mam Liebherr'a (2 agregaty). Kosztowala majatek, ale jestem z niej
zadowolony. Dziala juz 6 lat. Bez awarii! Lodowki dwuagregatowe z zalozenia
sa oszczedniejsze, zreszta latwiej jest kontrolowac temperature.
Marcin

1. Data: 2003-07-08 09:39:26

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Sobczak" <s...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bec2gq$im2$1@inews.gazeta.pl...

> Lodowki dwuagregatowe z zalozenia
> sa oszczedniejsze,

Przy założeniu, że jeden agregat (np. zamrażarkę) okresowo wyłączasz,
inaczej założenie bierze w łeb ;-)

J.

1. Data: 2003-07-08 10:38:57

Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> To są takie z jednym agregatem i dwoma termostatami? Jak to działa?

Są, widziałam na opisie sprzętu ,ale nie wiem jak sprawdzają się w praktyce

1. Data: 2003-07-09 12:55:10

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marcin Sobczak" <s...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:bec2gq$im2$1@inews.gazeta.pl...

> Przy założeniu, że jeden agregat (np. zamrażarkę) okresowo wyłączasz,
> inaczej założenie bierze w łeb ;-)

Mają jeszcze jedną zaletę - jak wysiądzie jeden agregat, to druga część
ciągle działa. A ponieważ zwykle mam w zamrażarce masę rzeczy, to zawsze
jest szansa, że w ten sposób ich nie wyrzucę.

Natalia

1. Data: 2003-07-09 14:35:47

Od: marek <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:

> Mają jeszcze jedną zaletę - jak wysiądzie jeden agregat, to druga część
> ciągle działa. A ponieważ zwykle mam w zamrażarce masę rzeczy, to zawsze
> jest szansa, że w ten sposób ich nie wyrzucę.

Myślę, że ta awaryjność agregatów jest mocno demonizowana. Jak się
spojrzy na różnice w cenie modelu jedno i dwu agregatowego oraz różnicę
w zużyciu energii (na niekorzyść dwóch agregatów) to wniosek nasuwa się
sam. Jeden agregat. Nawet jak będę musiał wyrzucić do śmieci zawartość
całej lodówki i zamrażarki to są to grosze. Jak kupowałem lodówkę to na
pytanie skierowane do sprzedawcy jaką będę miał korzyść z dwóch
agregatów powiedział, że wyjeżdżając na wakacje mogę wyłączyć lodówkę
zostawić włączony agregat i w ten sposób będę oszczędzał na prądzie
:-))))))))))))). Żenada. Musiał bym często na te wakacje
wyjeżdżać:-))))))))), żeby zamortyzować różnicę w cenie.

1. Data: 2003-07-10 05:34:50

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że ta awaryjność agregatów jest mocno demonizowana.

Zgadzam się, zresztą gwarancje na lodówki 3-5 lat to normalność, to też o
czymś świadczy.

> Jak się
> spojrzy na różnice w cenie modelu jedno i dwu agregatowego oraz różnicę
> w zużyciu energii (na niekorzyść dwóch agregatów)

Tu się nie zgodzę - teoretycznie tak jest, jak się spojrzy na zużycie
energii na tabliczce, czy w danych technicznych, ale niestety nikt nie
pisze, że te pomiary są dokonywane w innych warunkach, a w tych samych
warunkach dwuagregatowa ma praktycznie takie samo zużycie energii ...
Druga sprawa to taka, że dwuagragatowe mają większą szybkość zamrażania -
np. po włożeniu dużej ilości towaru, lub po rozmrażaniu.

Nie jestem wielkim zwolennikiem, ani jednego, ani drugiego rozwiązania. Mam
akurat dwuagregatową, ale do końca nie wiem czy się opłacało dać więcej kasy
(była identyczna lodówka jednoagragatowa ...), uważam, że jest minimalnie
lepsza, ale czy aż tyle aby wydawać więcej kasy, hmm .....

Ościeżnica metalowa/drewniana do drzwi wewnętrznych?
Wygonic pajaki z piwnicy..
Składane łóżko
tapety
Kabina przysznicowa - heeelp ;)