jedynacy

1. Data: 2006-02-01 17:26:19

Temat: jedynacy
Od: "aikon" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pisze prace magisterska o jedynakach i poszukuje chetnych do
wypelnienia ankiety. Zwracam sie nie tylko do jedynaków, ale takze
do osób znajacych badz nie znajacych jedynaków. Ankieta jest
calkowicie anonimowa, wypelniana w internecie i zajmie co najwyzej
10 minut. Instrukcja i dokladny cel dolaczone sa do ankiety.
Jezeli jest ktos chetny prosze o przeslanie adresu e-mailowego.

2. Data: 2006-02-01 20:04:28

Temat: Re: jedynacy
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dawaj, rano wypełnię
n...@w...pl
Jacek

3. Data: 2006-02-01 20:35:26

Od: atka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@w...pl

4. Data: 2006-02-01 20:37:42

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@w...pl

5. Data: 2006-02-01 22:08:37

Od: "Radosław Rossa" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@e...pl

6. Data: 2006-02-01 22:49:09

Od: MacAaron <f...@t...a-to-sio.pl> szukaj wiadomości tego autora

aikon:

> Jezeli jest ktos chetny prosze o przeslanie adresu e-mailowego.

Dawaj, jak pytania nie będą głupie, to wypełnię. :>
Adres w nagłówku, wiadomo chyba, co wyciąć.

MacAaron

7. Data: 2006-02-02 06:23:45

Od: "Bracia" <b...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aikon" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 10 minut. Instrukcja i dokladny cel dolaczone sa do ankiety.
> Jezeli jest ktos chetny prosze o przeslanie adresu e-mailowego.

b...@t...pl
b...@t...pl

pozdrawiamy;)

8. Data: 2006-02-02 14:01:39

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aikon <a...@g...pl> napisał(a):

> Witam
> Pisze prace magisterska o jedynakach i poszukuje chetnych do
> wypelnienia ankiety. Zwracam

Daj. jop/at/gazeta.pl

--
JoP

9. Data: 2006-02-02 23:09:09

Od: "cOOba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aikon" <a...@g...pl> news:drqqsp$e91$1@inews.gazeta.pl...

> Pisze prace magisterska o jedynakach i poszukuje chetnych do
> wypelnienia ankiety.

Zgłaszam się na ochotnika: cooba0 (at) op (dot) pl

--
Greetings For All
cOOba ('Sweet Home Alabama - Where the skies are so blue")

10. Data: 2006-02-02 23:20:46

Od: "cOOba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że to głupie i wredne, ale teraz zaświtała mi w głowie myśl - nie chcę
oczywiście niczego zakładać na zaś, zwłaszcza bezpodstawnie, ale zaświtała
mi w głowie pewna myśl - ankiety to jedno, a czy nie chodzi tutaj też o
harvestowanie adresów em@ilowych ;> ? Być może nadinterpretuję, ale w
czasach wszechobecnego spamu nic mnie nie jest w stanie zdziwić...

--
Greetings For All
cOOba ('Sweet Home Alabama - Where the skies are so blue")

PROZAC
Nowy KS-SWD ...
Pilne - gdzie w Gdańsku lub Elblągu - prywatnie - rozbijanie kamienia nerkowego
USG wątroby prośba o interpretacj
prośba LUTEINA 50