jelito grube - pomóżcie!

1. Data: 2003-06-16 14:03:55

Temat: Re: jelito grube - pomóżcie!
Od: "wieslaw" <w...@N...it.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Chabierska" <a...@i...com> wrote in message
news:bckiog$2lk$1@korweta.task.gda.pl...
> Mam 24 lata. Od kilku lat obserwuję w stolcu (zbity i grudkowaty) ślady
> jasnoczerwonej krwii i śluz. Mam problemy z załatwianiem się chociaż robię
> to codziennie (z wysiłkiem) Często mam wzdęty brzuch i uczucie niepełnego
> wypróżnienia. Byłam na rektoskopii i wynik: jelito grube przekrwione z
> licznymi nadżerkami.

Mam podoby problem, ale mniej wiecej od roku. Nie wysyepuje zbyt czesto.
Zadnych
badan na razie nie robilem. Trzeba jedak sie wybrac.

Wieslaw

3. Data: 2003-06-16 16:24:51

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Jun 2003, Agata Chabierska wrote:

> [...]
> to codziennie (z wysiłkiem) Często mam wzdęty brzuch i uczucie niepełnego
> wypróżnienia. Byłam na rektoskopii i wynik: jelito grube przekrwione z

na podstawie wyniku badania rektoskopowego, ktore podalas raczej
nie. Wynik ten moze wskazywac na zapalna chorobe jelit - dokladne
rozpoznanie bedzie mozliwe do podania prawdopodobnie po ocenie
wycinka w badaniu mikroskopowym.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2003-06-18 19:51:27

Temat: Odp: jelito grube - pomóżcie!
Od: "Wojciech Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Chabierska <a...@i...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bckiog$2lk$...@k...task.gda.pl...
> [...]
> to codziennie (z wysiłkiem) Często mam wzdęty brzuch i uczucie niepełnego
> wypróżnienia. Byłam na rektoskopii i wynik: jelito grube przekrwione z

Raczej nie.
Czy pobrano wycinki do badan hist-pat? Jaki byl wynik?

pzdr
W.

5. Data: 2003-06-19 09:14:28

Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Wycinek pobrano ale czekam na wynik i aż mi mdło ze zdenerwowania...
Użytkownik "Wojciech Chmielnicki" <e...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dyskusyjnych napisał:bckiog$2lk$...@k...task.gda.pl...
>
> Raczej nie.
> Czy pobrano wycinki do badan hist-pat? Jaki byl wynik?

ciąża po operacji
Problemy z oczami u 9 latka
Co sadzice o chirugriI ...
antyuśmiech coraz powszechniejszy