jesień szła i doszła

1. Data: 2002-10-06 16:51:48

Temat: jesień szła i doszła
Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, jutro buda:P
a tak się cieszyłem że weekend, ale mi weekend, cały czas leje,
czarnuch doła też dostał, tylko kima
fajnie by było gdyby ktoś z was znał jakichś dobrych bluesman-ów,
ale co tam,
widzę jak początek życia mi przed oczkami leci,
o teraz jest klimat, ja , muza, i klawisze, teraz tylko lać wszystko co do
głowy wpadnie

vesa ni ma, ludzie poznikali ale przecież studia się zaczęły,

oda do jesieni:

,,won, niech zima się zacznie"

poeta ze mnie żaden, z resztą człowiek też marny, a może tak Wiśniewskiego
posłucham i jego grupki, i będę miał + u ludzi, bo będę na czasie a nie taki
w tyle lub taki na marginesie,
w chacie ciemno, za oknem szaro, nic tylko się powiesić,
pytanie:
do dziewczyn i kobiet (oczywiście które w ogóle dotrwają do tego momentu
mojego bełkotu,
jak do was dotrzeć, bo labirynt to przy was przyszcz, pikiuś.....
ale by było życie co, nic nie robić, kasę mieć, żyć w luksusie,
heh tylko z kim bym sie tym podzielił:(

spróbowałem sie doń odezwać , dziś jak pocztę odbierałem, "conecting" ,
"login" i ściąganie listy emili z serwera; strach w oczach, zawał serca
puka do drzwi, 6 emili dostałem, i cholera żaden od niej!
ma sie to coś co odpycha ode mnie ludzi no ni, z resztą wiecie to dobrze
a może zrobić tak jak JOE, zabić ją(:)
drastyczne te moje myśli co???, psycha się miksuje na jesień
wiecie co puście sobie jakieś smutne kawałki coś z bluesa, lub jakieś, kawke
zróbcie, siądźcie sobie wygodnie w foteliku i popijając trunek, myślcie o
tym ilu ludzi chcielibyście mieć altualnie przy sobie a ile z nich was
rozumie.
JAZZ mi gra
wiecie co mi się marzy, tylko meska część grupy bez śmiechu!, marzy mi
się..by mieć kogoś do kogo się ,,,przytulę wiecie jakąś fajną dziewczynę
taką której bym mógł zaufać, dobre co dzewczyna i dotego można jej zaufać
totalny marzyciel, prawie sciens fiction.
tak patrzę i n agrupie rozmowa o niczym, tylko o tytułach książek i o tym
jak zdobyć materiał n acoś tam :P
ale też za to widać przwagę jesiennej aury,
ale tem jazz jest faaajny... teraz leci Harbie Hancock - New York Minute..
leciało
wiecie co jest aktualnie ciekawostką, moja babka która ma 84 lata zauważyła
że ma wnuczka, choć ma jeszcze wnuczkę a ogółem jet nas 2, to dopiero od
dwuch lat mam babcie, fenomen co???
nieźle mi ta aura sie udziela, ja takie posty jak ten co widzicie to omijam,
a jednak jesień robi swoje, sam takie posty piszę...

jak myślicie dojdzie jej emil do mnie.....???

PAPa