jest: sklepy z dyżymi rozmarami było : Wrocław - ciuchy i buty :)

From: "misiczka" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: jest: sklepy z dyżymi rozmarami było : Wrocław - ciuchy i buty :)
Date: Wed, 2 Jul 2003 19:20:46 +0200
Sender: m...@p...onet.pl@62.233.154.198

Użytkownik "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bdv3ru$dvi$1@nemesis.news.tpi.pl...

Myślę, że może w Carry udałoby Ci się coś na siebie znaleźć :-)

Moje ulubione sklepy z dużymi ciuchami we Wrocławiu to:

1. Kappahl
2. Stoisko z "końcówkami produkcyjnymi" w Arenie
3. Reserved
4. sklep na pl. Legionów ( w tym ciągu co Krokodyl, Apteka i Drogeria)
5. ciuchland z używanymi na Ostrowskiego :-)

Jest sklep z dużymi rozmiarami na Krupniczej, ale rzadko można znaleźć tam
coś fajnego oraz stoisko w Astrze ale też ciuchy dla "starych bab" - bez
obrazy - same garsonki i inne takie ;-)))
Nie wiem czy jeszcze jest to stoisko w Marino - miewali ładne ciuchy, ale
potem już było coraz gorzej

Generalnie - grubasy mają cięzkie życie :-))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość
http://www.misiczka.com