jestem:)))

1. Data: 2002-06-27 20:26:20

Temat: jestem:)))
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Hejka:))))
To ja po kilkudniowej przerwie spowodowanej kolejnym pobytem w szpitalu.
Następnym razem jadę tam z laptopem i modemem albo czymkolwiek innym, bo nie
mogę wytrzymać bez grupy:)))
Zanim poszłam oddać się w ręce lekarzy, Monga w moim imieniu umieściła na
serwerze wzorki ładniutkich dam i zastawy kuchennej, tylko nie pamiętam z
jaką datą:))))
Kinga (Wrocław)
P.S Mój drugi syn waży już 2400 g i lekarze wróżą "grubą sztukę, coś około 4
kg:))))

1. Data: 2002-06-28 19:47:26

Temat: Re: jestem:)))
Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Tarkiewicz" napisał w wiadomości
| To ja po kilkudniowej przerwie spowodowanej kolejnym pobytem w szpitalu.

Jak czytam o twoich pobytach to zaczynam się cieszyć, że ja tylko siedzę w
domu, co mimo robótek strasznie mnie drażni.

| P.S Mój drugi syn waży już 2400 g i lekarze wróżą "grubą sztukę, coś około
4
| kg:))))

Oby nie 5 :))))
Zdrowia i lekkiego porodu ci życzę.

Pozdrawiam,
Ewa
(Słupsk)

1. Data: 2002-06-28 20:38:35

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Następnym razem jadę tam z laptopem i modemem albo czymkolwiek innym, bo
nie
> mogę wytrzymać bez grupy:)))

Bierz tylko modem, podłaczysz go chyba do monitora od apataru do USG:))))

> P.S Mój drugi syn waży już 2400 g i lekarze wróżą "grubą sztukę, coś około
4
> kg:))))

Gratulacje, niezłe z niego chłopisko.

Całuski
Ela0626

1. Data: 2002-06-29 17:45:22

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak czytam o twoich pobytach to zaczynam się cieszyć, że ja tylko siedzę w
> domu, co mimo robótek strasznie mnie drażni.

Nie jest tak źle:)) W poniedziałek idę do pracy, p 5 m-cznej przerwie:)

> 4
>
> Oby nie 5 :))))
Ty szybko stukaj w niemalowane!!!!!!!!!

> Zdrowia i lekkiego porodu ci życzę.